آموزش سئو

آموزش اتصال yoast به گوگل سرچ کنسول

در این مقاله کوتاه و کاربردی از مجله اینترنتی ماهان سرور و در مجموعه آموزش گوگل سرچ کنسول ،قصد داریم به شما نحوه اتصال yoast به گوگل سرچ کنسول و هماهنگ کردن این دو ابزار را آموزش بدهیم. پس در ادامه این آموزش مفید و کاربردی، همراه ماهان سرور ارائه دهنده خدمات خرید هاست و دامنه ، سرور مجازی و سرور اختصاصی در ایران باشید.

راهنمای گام به گام اتصال yoast به گوگل سرچ کنسول

  1. به داشبورد وردپرس خود لاگین کنید.
  2. روی گزینه سئو (SEO) کلیک کنید و پس از آن روی گزینه سرچ کنسول (Search Console) کلیک کنید.
  3. در صفحه جدید روی گزینه دریافت کد تعیین هویت گوگل (Get Google Authorization Code) کلیک کنید.
  4. اگر همزمان از چند اکانت گوگل استفاده میکنید، باید اکانتی را که مربوط به کار سئو سایت شما میشود را انتخاب کنید. در مطلب قبلی، روش معرفی وب سایت به گوگل سرچ کنسول را به شما آموزش دادیم.
  5. در این مرحله از شما درباره اجازه دسترسی yoast به داده های گوگل سرچ کنسول، سوال میشود. شما باید روی گزینه Allow کلیک کنید.

پس از آن یک کد به شما نمایش داده میشود. این کد را کپی کرده و به پیشخوان وردپرس و صفحه مربوط به سرچ کنسول برگردید و کد کپی شده را در محل مربوطه paste کنید. سپس روی دکمه تعیین هویت (Authenticate) کلیک کنید. به این ترتیب تمامی مراحل اتصال yoast به گوگل سرچ کنسول را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. از اینکه تا پایان همراه ماهان سرور ارائه دهنده خدمات میزبانی وب بودید، از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا