سئو و بهینه سازی سایتهاست و میزبانی وب

سئو سایت با سی پنل و استفاده از ابزار optimize website

سئو سایت با سی پنل نیز می تواند یکی از کارهایی باشد که شما برای بهینه سازی وب سایت خود نیاز دارید و باید آن را دنبال کنید. در این آموزش با optimize website کار خواهیم کرد.

بهبود وضعیت سایت چنان اهمیتی دارد که سی پنل در بخشی جداگانه به آن پرداخته است. سئو سایت در سی پنل از جمله اقدامات عملی بوده که اتفاقا اثر زیادی بر عملکرد سایت شما دارد. در حقیقت با فشرده سازی فایل های وب در جهت سئو سایت قدم بر می دارید و وضعیت مطلوبی را رقم خواهید زد. اما هر کاری نیازمند روند مشخصی می باشد که اشتباه در آن می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به شما وارد کند. برا اینکه به صورت تخصصی و صحیح از ابزار optimize website استفاده کنید، ادامه مطلب را پیگیری نمایید.

بهینه سازی وب سایت Optimize Website ابزاری برای فشرده سازی محتوا است که به شما در حذف شکاف ها و متن های غیرضروری کمک می کند. فشرده سازی در هاست سی پنل منعطف بوده و اندازه انواع خاص محتوا را کاهش می دهد، این موضوع به اولویت های شما بستگی دارد.

بهینه سازی سایت در سی پنل برای خدمات بهتر ضروری به نظر می رسد، این عامل باعث افزایش سرعت بارگذاری و بهبود عملکرد سایت می شود. درنتیجه کاربران بیشتری را به سایت خود جلب می کنید و به کسب و کارتان رونق خواهید بخشید. یک سایت با عملکرد کند به شدت نا امید کننده است و با عملیات ترک سریع سایت از سوی کاربر مواجه می شوید.

انواع مختلفی از اطلاعات مانند صفحات JSP، CSS، تصاویر، فیلم ها و غیره وجود دارند و روش های زیادی برای بهینه سازی آن ها وجود دارد. اما مسئله مهم پیش از بهینه سازی، انجام اقدامات لازم جهت آنالیز عملکرد سایت می باشد.

آموزش بهینه سازی سایت در سی پنل

ابزار Optimize Site به شما در فعال کردن فشرده سازی gzip کمک می کند. Apache امکان فشرده سازی داده ها را قبل از ارسال به مرورگر فراهم می کند و سپس مرورگر داده های وب را استخراج کرده و صفحه وب را نمایش می دهد. امروزه تقریبا تمام مرورگرهای محبوب از فشرده سازی gzip پشتیبانی می کنند. این فشرده سازی برای عملکرد خود به Apache mod_deflate نیاز دارد که در اکثر سرورهای نصب شده سی پنل لینوکس در دسترس است.

فشرده سازی داده منجر به بهینه سازی سایت در سی پنل شده و علاوه بر آن پهنای باند را ذخیره می کند و سایت در زمان کمتری بارگذاری می شود.

در ادامه مراحل فعال کردن فشرده سازی gzip و بهینه سازی سایت در سی پنل را به همراه تصاویر مختلف به شما آموزش خواهیم داد. ما را همراهی کنید!

مرحله اول

مثل همیشه ابتدا مشخصات خود را وارد کرده و محیط کاربری سی پنل را باز کنید. حال می توانید به پایین صفحه بیاید و عبارت SOFTWARE را پیدا کنید. در این بخش ابزارهای مختلفی وجود دارد اما برای بهینه سازی سایت از طریق سی پنل به Optimize Site مراجعه کنید:

سئو سایت با سی پنل

مرحله دوم

در این مرحله به صفحه جدیدی هدایت می شوید و گزینه های متنوعی برای بهینه سازی سایت در اختیارتان قرار می گیرد. در قسمت Compress Content به شما اجازه فشرده سازی محتواها قبل از ارسال به مرورگر بازدید کننده داده می شود. سه گزینه اصلی در این مورد به شما نمایش داده شده که معانی آن ها به صورت زیر است:

Disabled: با انتخاب این مورد، هیچ بهینه سازی روی سایت شما انجام نمی گیرد زیرا فشرده سازی غیرفعال می گردد.
Compress All Content: تمام فایل ها و محتوای وب سایت شما را فشرده می کند و سرعت انتقال داده میان شما و کاربر زیاد می شود.
Compress the specified MINE types: در این کادر می توان انواع مختلفی از MIME را تایپ کرد تا عملیات فشرده سازی به خصوص روی آن ها اعمال گردد.

سئو سایت با سی پنل

در انتها بعد از انتخاب گزینه دلخواه خود روی Update Setting کلیک کرده تا تغییرات مورد نظر اعمال گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا