اخبار تکنولوژی

چطور بدون اطلاع رسانی از استوری‌ها اسکرین شات بگیریم؟

وقتی شما از استوری‌ای اسکرین شات می‌گیریم، اینستاگرام در کنار آیکون ویوی شما از استوری یک شکل ستاره مانند می‌گذارد.

دیگر دزدکی اسکرین شات گرفتن از استوری دوستان‌تان را فراموش کنید چراکه در آپدیت جدید، اینستاگرام باز هم یک ویژگی عجیب دیگر اضافه کرده که بر مبنای آن وقتی از استوری کسی اسکرین شات می‌گیرد به او اطلاع داده می‌شود.

وقتی شما از استوری‌ای اسکرین شات می‌گیریم، اینستاگرام در کنار آیکون ویوی شما از استوری یک شکل ستاره مانند می‌گذارد.بدین شکل:

image uploaded from ios 3

اینستاگرام با این کارش قصد دارد به کاربران بگویید که عادت اسکرین شات گرفتن‌شان از همه چیز قرار نیست دیگر در این زمینه خصوصی و نامعلوم باشد.

علیرغم این تغییرات، هنوز هم راه‌هایی برای اسکرین شات گرفتن از استوری‌ها بدون ردیابی وجود دارد

آنطور که توسط کاربران توییتر اشاره شده، وقتی گوشی‌تان را روی حالت پرواز گذاشته و بعد اسکرین شات بگیرید ب طرف مقابل اعلام نمی‌شود، همینطور می‌توانید استوری‌ها را از اینستاگرام دانلود کرده و با از برنامه‌ی Story Reposter استفاده کنید.

یک نکته‌ی دیگر این است که گویا این برنامه قصد دارید این ویژگی را آرام آرام بکار بیندازد، چراکه برخی افراد می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند و برخی دیگر به دلایل نامعلومی هنوز نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

با این حال معلوم نیست که چرا اینستاگرام دارد فعالیت کاربرانش را در این برنامه برای یکدیگر مشخص‌تر می‌کند، چراکه چندی پیش درهمین راستا، ویژگی‌ای اضافه شد که با استفاده از آن کاربران می‌توانستند از طریق صفحه‌ی دایرکت خود آخرین بازدید افرادی که با آنها چت کرده بودند را ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا