میزبانی وب

آموزش بازگردانی فولدرها در cpanel با استفاده از ساده ترین روش

در این مطلب از بلاگ ماهان سرور با آموزش بازگردانی فولدرها در cpanel همراه شما خواهیم بود. این آموزش به شما کمک میکند تا در صورت بروز مشکل در فایل ها و فولدرهای سی پنل نیازی به کمک پشتیان نداشته باشید.

بسیاری از اوقات، ناگهانی فایل و پوشه ای در هاست، اشتباها پاک شده یا تغییر دادیم و باعث اختلال گردیده و همین مسئله باعث بروز خطا و مشکل در سایت شده است. به نظر شما نیاز هست که برای بازگردانی برخی از فایل فولدرها تمامی اطلاعات بازگردانده شود؟! در پاسخ به شما می گوییم خیر، نیازی نیست. با استفاده از آین آموزش می توانید در بخش JetBackup (جت بکاپ) عملیات بازگردانی فایل ها و پوشه های مدنظرتان را انجام دهید.

آموزش بازگردانی فولدرها در cpanel

در این روش به شما آموزش خواهیم داد که تنها با استفاده از چند کلیک ساده فایل ها و فولدر های مورد نظر خود را بازگردانی کنید.

در مرحله اول برای بازگردانی فایل و فولدر در سی پنل، ابتدا وارد هاست cpanel شوید و سپس در بخش JetBackup بر روی گزینه File Backups کلیک کنید.

آموزش بازگردانی فولدرها در cpanel

سپس در مرحله دوم، اطلاعاتی شامل: ساعت، روز و تاریخ بکاپ هایی که از فایل ها گرفته شده است، لیست می شود و شما می توانید هر کدام که مد نظرتان هست را انتخاب کنید البته پیشنهاد می کنیم از آخرین بکاپ موجوداستفاده کنید و سپس بر روی گزینه File Manager کلیک کنید.

آموزش بازگردانی فولدرها در cpanel

در این بخش می توانید فایل ها و فولدرهایی که قصد دارید بازگردانی شود را انتخاب کنید. از مزیت های این بخش بازگردانی فایل های سی پنل هم هست که اشتباها حذف کردید. امکان ریستور چندین فایل و فولدر هم با زدن تیک امکان پذیر است. (در صورتی که تمایل داشتید فایل ها و پوشه های مسیر سایتتان را بازگردانی کنید به پوشه public_html وارد شوید) و سپس گزینه Restore Selected را کلیک می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا