میزبانی وب

تغییر ظاهر هاست سی پنل با انجام این مراحل کوتاه و ساده

تغییر ظاهر هاست سی پنل به لحاظ فنی دستاورد چندانی برای شما ندارد اما گاهی اوقات پیش میاید که دوست دارید کمی برای این فضا تنوع ایجاد کنید. در ادامه با این آموزش در کنار شما خواهیم بود.

خیلی از اوقات پیش می آید ظاهر برخی از چیزهایی که درمحیط پیرامونمان با آن ها سرو کار داریم، خسته کننده می شود؛ مثل رنگ ها و قرارگیری المان های سی پنل. تغییر استایل در محیط کاربری سی پنل را بیاموزید.

شاید از تاثیر رنگ ها در افزایش کارایی فعالیت های خود با خبر باشید. اینکه رنگ ها و طرح های مختلف تا چه اندازه می تواند حس و حال تازه ای به شما ببخشد و خستگی را از تنتان بیرون کند.

خبر خوش اینکه شما با استفاده از ابزار تغییر استایل در محیط کاربری سی پنل قادرید تا رنگ و نشاط جدیدی به آن ببخشید، شاید طرح های آن به اندازه کافی تنوع نداشته باشد اما برای رفع خستگی و تنوع بد نیست.

شما با استفاده از ابزار تغییر استایل Change Style در قسمت Preferences قادر به تغییر ظاهر هاست سی پنل خود هستید. سی پنل دو سبک عمده از جمله Basic و Retro را جهت تغییر استایل در اختیار شما قرار می دهد که با انتخاب هر کدام ترتیب قرارگیری ابزار به صورت ویژه ای به شما نمایش داده خواهد شد.

اگرچه رابط گرافیکی به کار رفته در سی پنل بسیار استاندارد و جامع است، اما به سلیقه مدیر هاست قابل تغییر خواهد بود. با اینکه مدت زمان زیادی از بروزرسانی ورژن جدید هاست سی پنل می گذرد، اما هنوز افراد زیادی راضی به استفاده از استایل جدید نیستند و با ابزار تغییر استایل همان ورژن قدیمی سی پنل را برای استفاده انتخاب نموده اند.

مرحله اول در تغییر ظاهر هاست سی پنل

بعد از ورود به سی پنل در قسمت پایین این محیط به دنبال قسمت Preferences بگردید و Change Style را بیابید:

تغییر ظاهر هاست سی پنل

مرحله دوم

بر روی Change Style کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به آن شوید:

تغییر ظاهر هاست سی پنل

همانطور که در شکل بالا مشاهده می کنید دو دسته اصلی Basic و Retro را دراین صفحه مشاهده می کنید که البته استایل Basic دارای دو پوسته Dark و Light می باشد.

گام سوم – شما به آسانی با حرکت موس می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب و برای تایید روی دکمه Apply کلیک کنید. همانطور که می بینید من به طرح های تیره علاقه بیشتری دارم و Dark را انتخاب نمودم، نتیجه آن شد که در شکل زیر مشاهده می کنید:

تغییر ظاهر هاست سی پنل

سی پنل استایل انتخاب شده را با عبارت Current مشخص نموده است، که البته آنقدرها هم کارایی ندارد. این آخرین گام آموزش بود که برایتان شرح دادیم ولی اگر می خواهید بیشتر یاد بگیرید، روش دومی هم برای آن هست که با کمک آن می توان به تغییر استایل در محیط کابری سی پنل پرداخت. پس اگر موافقید این چند جمله دیگر را از ما بشنوید.

روش دوم تغییر استایل

این روش پیچیدگی خاصی نداشته و فقط مسیر حرکت شما برای تغییر استایل اندکی تفاوت دارد. برای این منظور باید در صفحه کاربری سی پنل روی نام کاربری کلیک کنید و از لیست باز شده، روی Change Style کلیک کنید:

تغییر ظاهر هاست سی پنل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا