هاست و میزبانی وبوردپرس

مهمترین نکات در انتخاب هاست وردپرس

یکی از ویژگیهای همه سرویسهایی که ماهان سرور ارائه میدهد این است که تمام امکانات یک سرویس را بر روی یک هارد قرار نمی‌دهد. بلکه برای هر بخش از سرویس خود یک هارد مجزا اختصاص می‌دهد.

با توجه به محبوبیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس و تقاضای روز افزون هاست وردپرس ،شرکت‌های هاستینگ شروع به ارائه خدمات میزبانی وب سایت‌های وردپرسی کرده‌اند. همین امر نیز انتخاب بهترین گزینه را کمی سخت می‌کند. از آنجایی که هاستینگ حرفه‌ای یکی از اجزای کلیدی موفقیت وب سایت محسوب می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را که شامل نکات مهمی در انتخاب بهترین هاست وردپرس است تا پایان مطالعه کنید.

همانطور که می‌دانید گزینه‌های گوناگونی برای میزبانی وب سایت وجود دارد، هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از جمله این گزینه‌ها هستند. همچنین در انتخاب هاست مناسب معمولا سه عامل سرعت، امنیت و عملکرد مطمئن نقش اساسی را بازی می‌کنند. اما چیزی که از این سه عامل نیز مهم‌تر است، نیازهای وب سایت شما می‌باشد. برای اینکه مطابق با نیازهای واقعی وب سایت خود یک هاست وردپرس را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به لیست پرسش و پاسخ زیر نگاهی بیندازید.

هاست وردپرس

پرسش و پاسخ پیش از خرید هاست وردپرس

در زیر لیست پرسش‌هایی که بیش از خرید هاست وردپرس باید از خود بکنید را آورده‌ایم. بر اساس اینکه شما چه پاسخی به این پرسش‌ها می‌دهید، مشخص می‌شود که هاست وردپرس مورد نیاز شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. هاست وردپرس

الف) کدام یک از گزینه‌های زیر شما را بهتر توصیف می‌کند؟

  1. وبلاگ نویس
  2. صاحب کسب و کار کوچک
  3. توسعه دهنده

نکته: در صورتی که توسعه دهنده هستید میزان دانش خود از مدیریت سرور را نیز مشخص کنید. هاست وردپرس

ب) میزان آشنایی شما با وردپرس

  1. مقدماتی
  2. متوسطه
  3. پیشرفته

پ) کدام یک از گزینه‌های زیر برای شما اولویت بالاتری در انتخاب هاست وردپرس دارند؟ هاست وردپرس

  1. هزینه
  2. پشتیبانی
  3. امنیت
  4. کارایی و عملکرد قوی

ت) چه مدل وب سایتی مورد نیاز شماست؟

  1. وب سایت اطلاع رسانی
  2. وب سایت فروشگاهی

ج) متوسط تعداد بازدیدکنندگان احتمالی وب سایت شما در هر ماه

  1. بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده یکتا
  2. بیش از ۱۰۰ هزار بازدید کننده یکتا
  3. بیش از ۵۰۰ هزار بازدید کننده یکتا
  4. بیش از ۱ میلیون بازدید کننده یکتا

( منظور از تعداد بازدید کننده یکتا، تعداد IP هایی است که از وب سایت شما دیدن می‌کنند و تعداد صفحاتی که هر  بازدید کننده تماشا می‌کند، بازدید یکتا حساب نمیشود. پس با این حساب وقتی ما از ۱ میلیون بازدید کننده یکتا صحبت میکنیم، از ۱ میلیون  IP بازدید کننده واقعی حرف می‌زنیم و ممکن است هر بازدید کننده به طور متوسط از ۵ صفحه وب سایت شما دیدن کند، که به عبارتی می‌شود ۵ میلیون بازدید از صفحات گوناگون وب سایت.)

خوب حال که به تمامی پرسشهای بالا پاسخ دادید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با نتیجه این پرسش و پاسخ چه کاری باید انجام بدهم. از اینجا به بعد می‌خواهیم شما را با شرکت هاستینگی آشنا کنیم که کارشناسان آن می‌توانند با توجه به نیازهای شما بهترین پلن هاست وردپرس را به شما معرفی کنند.

هاست وردپرس ماهان سرور

ماهان سرور با نزدیک به ۱۰ سال تجربه در زمینه ارائه خدمات هاست و دامنه ، سرور مجازی و سرور اختصاصی در ایران ، هم اکنون سرویس هاست وردپرس را برای ارائه خدمات ویژه به صاحبان وب سایت‌های وردپرسی راه اندازی کرده است.  نکته‌ای  که در رابطه با تمامی پلنهای هاست و سرور مجازی و سرور اختصاصی ماهان سرور وجود دارد این است که علاوه بر پلنهای از پیش طراحی شده که در وب سایت قابل مشاهده هستند، امکان ایجاد پلنهای اختصاصی هاست بر اساس نیاز مشتریان وجود دارد.

در واقع شما در ماهان سرور هیچ محدودیتی برای فضای میزبانی وب سایت خود نخواهید داشت و فقط کافیست نیازهای خود را با کارشناسان ماهان سرور در میان بگذارید تا بهترین پلن میزبانی وب را به شما ارائه بدهند.

از دیگر ویژگی های ماهان سرور این است که با توجه به تجربه و تخصصی که در ارائه هاست دانلود و هاست پربازدید به وب سایتهای بزرگ و پربازدید دارد، می‌تواند به راحتی سرعت و آپتایم وب سایت‌های کوچک‌تر را تضمین کند.

در کنار هاست وردپرس چه خدمات دیگری ارائه می‌شود؟

ماهان سرور علاوه بر ارائه هاست وردپرس تمامی اسکریپت‌ها و فریمورک‌های PHP را نیز پشتیبانی می‌کند. اگر شما برای توسعه وب سایت یا اپلیکیشن خود از هر یک از فریمورک‌های PHP استفاده می‌کنید یا از فروشگاه سازی مانند پرستاشاپ که با زبان PHP نوشته شده است برای ساخت فروشگاه آنلاین خود بهره می‌برید، می‌توانید با خیال راحت میزبانی وب سایت یا اپلیکیشن خود را به ماهان سرور بسپارید.

البته خدمات ماهان سرور به این جا ختم نمی‌شود و در کنار ارائه سرور اختصاصی و سرور مجازی ، سرویس‌های جدیدی مانند هاست نود جی اس را نیز ارائه می‌دهد.

ویژگیهای فنی هاست وردپرس ماهان سرور

یکی از ویژگیهای همه سرویسهایی که ماهان سرور ارائه میدهد این است که تمام امکانات یک سرویس را بر روی یک هارد قرار نمی‌دهد. بلکه برای هر بخش از سرویس خود یک هارد مجزا اختصاص می‌دهد. مثلا در یک سرویس یک هارد برای سیستم عامل، یک هارد برای پایگاه داده، یک هارد برای فایل‌های مشتری، و هاردهای مجزا برای بکاپ های روزانه، هفتگی و ماهانه در نظر می‌گیرد.

در ماهان سرور پشتیبانی حرفه‌ای حرف اول را می‌زند

شاید شما پیش از این از شرکتهای بسیار مطرح هاستینگ، هاست تهیه کرده باشید و با توجه به تبلیغات وسیعی که این شرکت‌ها انجام داده‌اند، انتظار یک پشتیبانی حرفه‌ای و سریع را داشته‌اید. اما در عمل با تاخیر در پاسخگویی و نادیده گرفته شدن نسبی روبرو شده‌اید. ماهان سرور این موضوع را ریشه یابی کرده و متوجه شده است که وقتی یک شرکت هاستینگ اکثر توجه خود را معطوف به رفع نیازهای مشتریان بزرگ خود کند، خواه ناخواه در ارائه خدمات پشتیبانی به دیگر مشتریان با مشکل مواجه می‌شود.

به همین دلیل و با توجه به این شعار که “رضایت مشتری اولویت ماهان سرور است” با طرح ریزی یک چارچوب دقیق بر اساس متدهای روز پشتیبانی که مورد استفاده شرکتهای مطرح هاستینگ در جهان نیز می‌باشد، سعی در ارائه خدمات پشتیبانی با برترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن را دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا