میزبانی وب

آموزش ساختن ایمیل در پلسک

در اولین آموزش از مجموعه آموزش کامل پلسک در مجله اینترنتی ماهان سرور نحوه ساختن ایمیل در پلسک را به شما آموزش خواهیم داد. پس در ادامه این آموزش همراه ماهان سرور ارائه دهنده خدمات خرید هاست و دامنه، سرور اختصاصی و سرور مجازی باشید.

آموزش گام به گام ساختن ایمیل در پلسک

پس از لاگین کردن در اکانت پلسک، ابتدا در منوی سمت چپ روی گزینه Mail کلیک می کنیم.

ساختن ایمیل در پلسک

پس از آن در صفحه جدیدی که باز می شود روی گزینه Create Email Address کلیک می کنیم.

plesk 2

در صفحه جدیدی که باز می شود مطابق دستورالعمل زیر عمل می کنیم. هنگام مطالعه دستوراتی که در ادامه می آیند، به گزینه های موجود در تصویر زیر هم توجه کنید.

plesk 3

در باکس Email address نام کاربری را که می خواهیم برای ایمیل خود درست کنیم، می نویسیم. در صورتی هم که با این اکانت پلسک، چند دامنه مختلف را مدیریت می کنیم، باید دامنه مورد نظر را که می خواهیم برای آن یک آدرس ایمیل درست کنیم را انتخاب کنیم.

در دو باکس Password و Confirm Password رمز عبور ایمیل را وارد می کنیم. همچنین برای اینکه یک رمز عبور قوی ساخته شود می توانیم از گزینه Generate استفاده کنیم. در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از این گزینه، باید رمز عبور درست شده را برای خود یادداشت کنیم.

نکات مهم ساختن ایمیل در پلسک

در صورتی که تیک گزینه Access to the customer panel را فعال کنیم، به کاربری که برای آن ایمیل درست می کنیم، این امکان را می دهیم که به کنترل پنل Plesk لاگین کرده و در قسمت تنظیمات، تغییرات دلخواه خود را اعمال کند.

در صورتی که فقط می خواهید ایمیل های دریافتی بلافاصله برای ایمیل دیگری فوروارد شوند، بهتر است که تیک گزینه Mailbox را غیر فعال کنید.

در حالت پیش فرض، برای ایمیل فضای نامحدودی از فضای هاست در نظر گرفته شده است. شما می توانید با استفاده از گزینه Another size فضای اختصاصی ایمیل را مدیریت کنید.

ممنون از اینکه تا پایان آموزش ساختن ایمیل در پلسک ، همراه مجله اینترنتی ماهان سرور ارائه دهنده خدمات خرید هاست و دامنه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا