دیجیتال مارکتینگ

خرید سرور مجازی ایران را با چه مشخصاتی تهیه کنیم ؟

کاربران یا خرید سرور مجازی ایران می توانند از مزیت های قابل توجهی بهره مند شوید چرا که وقتی وب مسترها و صاحبان کسب و کارهای آنلاین از سرورهای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود استفاده می کنید دیگر هیچ هزینه ای را برای تهیه سخت افزارهای سرور و نگهداری از آن را پرداخت نمی کنند.

خرید سرور مجازی ایران و انتخاب شرکت ارائه دهنده این سرویس همیشه چالش بزرگ وب مسترها و صاحبان سایت ها بوده است. چرا که خرید سرور‌ مجازی ایران به عنوان جایگزینی برای vps ها با زیرساخت‌ های ابری، تکنولوژی‌های به روز ، سخت افزار قوی و با کیفیت و البته سرعت بالا را به کاربران ارائه می‌دهد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

خرید سرور مجازی ایران مناسب چه سایت هایی است؟

سرور مجازی Virtual Private Server یکی از انواع سرویس‌ های میزبانی یا هاستینگ است که در آن با استفاده از نرم افزارهای مجازی ساز همانند VMware وی‌ ام‌ ویر ، Hyper-V و یا KVM، یک سرور فیزیکی به چندین محیط مجازی اختصاصی یا سرور مجازی (VPS) تقسیم  می شود که این سرویس ها همگی از منابع سخت افزاری مشترکی استفاده می‌کنند و کاربران می‌توانید با خرید این سرورها از خدمات متعدد VPS برای وب سایت و کسب و کار خود بهره مند شوید. بنابراین این سرویس مختص .بسایت هایی است که بازدید بالا ، دادهای زیاد دارد.

خرید سرور مجازی ایران و امنیت این سرویس ؟

در خدمات سرور مجازی ایران، کاربران خارج از لایه سرور خود به یک فایروال نرم‌افزاری دسترسی دارند. این فایروال امکان کنترل کردن ترافیک ورودی و خروجی سرور را فراهم می‌کند. باز کردن و بستن پورت‌ها و امکان محدود کردن پورت‌ها بر روی یک آی‌پی یا رنج آی‌پی خاص از دیگر قابلیت‌های این فایروال است.

همچنین امکان فعال کردن اسکنرهای امنیتی همچون Imunify360 ،CXS و MailScanner Front-End به عنوان افزونه جهت ارتقا سطح امنیتی سرور برای کاربران وجود دارد. در کنار موارد ذکر شده، مقاله‌های متعددی نیز جهت ایمن‌سازی سرورها در بخش مقالات وبسایت برای استفاده کاربران قرار داده شده است.

امنیت در خرید سرور مجازی ایران از ماهان سرور با اجرای موارد زیر انجام میگیرد :

-ایجاد شبکه خصوصی مجازی
-اجرای پروتکل ضد هرزنامه
-شناسایی و جلوگیری از هکرها
-مدیریت پهنای باند
-بهره گیری از سیستم دفاعی جهت واکنش سریع و بلادرنگ به هر گونه تهدید شبکه‌ ای
-مدیریت و تخصیص پهنای باند جهت سرویس دهی مناسب
-سیستم هوشمند شناسایی حملات و ارائه گزارشات، ضبط و تحلیل حملات IDS/IPS

سرور مجازی ایران در ماهان سرور که با سیستم عامل های مختلفی قابل ارائه است برای وب مسترهایی مناسب است که کاربرانشان در داخل ایران حضور دارند. چرا که موقعیت این سرورها داخل ایران است و مانند دیگر سرورهای مجازی از منابع اشتراکی قدرتمند استفاده میکنند و از کنترل پنل های نظیر وب سایت پنل و پلسک می توان بر روی آن استفاده کرد.

خرید سرور مجازی ایران ومزیت و امکانات آن ؟

کاربران یا خرید سرور مجازی ایران می توانند از مزیت های قابل توجهی بهره مند شوید چرا که وقتی وب مسترها و صاحبان کسب و کارهای آنلاین از سرورهای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود استفاده می کنید دیگر هیچ هزینه ای را برای تهیه سخت افزارهای سرور و نگهداری از آن را پرداخت نمی کنند.

بنابراین قبل از خرید سرور مجازی ایران حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که از شرکت هاستینگی سرور مجازی تهیه کنید که منابع سخت افزاری به‌ صورت کاملا اختصاصی را در اختیار شما قرار دهند.

مزایای خرید سرور مجازی ایران از ماهان سرور …

1- قیمت سرورهای مجازی ایران ماهان سرور بسیار متعارف بوده و مقرون به صرفه می باشند.
2- با سرور مجازی پرسرعت ایران از سرعت بالای انتقال و دریافت اطلاعات بهره مند می شوید.
3- جدا نمودن محیط های کاربری که موجب می شود تا آزمایشاتی که بر روی نرم افزارها انجام می پذیرند بر روی تمام کاربران اثر نداشته باشند.

مشاهده  قیمت سرور مجازی ایران در ماهان سرور 

خرید سرور مجازی ایران یا vps ایران از دیتاسنتر شاتل

امکانات سرور مجازی ایران

– تهیه بک‌آپ
– تهیه بک‌آپ
– دسترسی به فایروال نرم افزاری
– دسترسی کنسول و پنل مدیریت سرور
– سرعت و پایداری بالاتر نسبت به خدمات سرور مجازی سنتی
– امکان انتقال آنلاین سرویس بین سرورهای شبکه ابری
– امکان تغییر سیستم عامل از لینوکس به ویندوز و بالعکس به صورت آنی
– پشتیبانی از انواع لایسنس‌های اشتراکی و اورجینال(سی‌پنل، دایرکت‌ادمین، پلسک و …)
– قابلیت فعالسازی ترافیک نیم‌بها برای مصرف کنندگان سایت شما

یکی از نکات مثبت و بسیار مهم در ماهان سرور که در واقع می توان گفت یکی از خطوط  قرمز ما در ارائه سرویس های است، ارائه سرور مجازی با منابع کاملا اختصاصی است و به هیچ عنوان در سرویس سرور مجازی ماهان سرور هی چگونه اورسلی انجام نخواهد شد و اختصاصی بودن منابع سرور مجازی در خدمات ما کاملا گارانتی می شود .

ویژگی های بارز سرورهای مجازی ایران ماهان سرور

از مهم ترین مزیت ها و یا ویژگی های بارز خرید vps ایران از ماهان سرور می توان موارد زیر را نام برد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست چرا که می توانند به شما در انتخاب بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات سرور مجازی کمک های شایانی نمایند:

  • شما با ماهان سرور می توانید از بهترین و قدرتمندترین فایروال های دنیا بهره مند شده و به این طریق شرایطی مطلوب را برای خود رقم بزنید
  • امکان راه اندازی سریع و تحویل آنی پس از خرید سرور مجازی ایران وجود دارد
  • ماهان سرور از سخت افزارهای بسیار قدرتمند در سیستم های سخت افزاری خود برخوردار می باشد
  • شما با خرید از ماهان سرور می توانید از نرم افزارهای مجازی سازی قدرتمندی بهره مند شوید
  • استفاده از جدیدترین سرویس های ارائه مجازی سازی برای ویندوز و لینوکس
  • برقراری یک محیط کاملا امن برای شما
  • پشتیبانی کامل و 24 ساعته از سرورهای مجازی و مورد بررسی قرار دادن هرگونه مشکل احتمالی
  • پایداری بسیار بالای سرور مجازی
  • شما با خرید وی پی اس ایران از ماهان سرور می توانید از خدمات مانیتورنینگ نیز بهره مند شوید. مانیتورینگ پیشرفته ‌ماهان سرور بر اساس زیرساخت  Zabbix  باعث شده ‌تا درصورت بروز هرگونه ‌اختلال در سرور، ‌این مشکلات سریعا رصد ‌و برطرف شوند
  • سرورهای مجازی ماهان سرور قیمت مناسبی داشته برای شما مقرون به صرفه می باشند
  • منابعی که برای شما در نظر گرفته ‌شده‌‌است کاملا اختصاصی می‌باشد
  • بهره مندی از گارانتی 24 ساعته بازگشت وجه
  • در صورت تمایل می توانید تا 50 گیگابایت فضای بکاپ رایگان از ماهان سرور دریافت نمایید
  • برخورداری از پورت 10 گیگ
  • کیفیت بسیار بالا و بهره مندی از آپتایم های بالا
  • بهره مندی از امکاناتی مانند نصب سیستم عامل های موردنظر، روشن و خاموش نمودن، اسنپ شات و بازگردانی اسنپ شات، ریبوت و دسترسی کنسول ‌از طریق پنل مدیریتی
  • با ماهان سرور می توانید در هر زمانی سیستم عامل سرور خود را تغییر داده و از این امکانات نهایت لذت را ببرید.

سرور مجازی ایران در ماهان سرور با پورت 10 گیگ برای چه کاربرانی مناسب است؟

سرورهای دارای پورت 10 گیگ برای کاربرانی مناسب هستند که قصد تهیه سرور با اینترنت با سرعت بالا و پهنای باند بزرگ را دارند. این پلن‌ها مخصوص میزبانی سایت‌ها، سرخطی‌های بورس، ثبت نام خودرو و عضویت و نوبت گیری در سایر سایتهای داخلی می‌باشند که در ماهان سرور ارائه می شود.

با این حال باید توجه داشت که تصور که تهیه سرور دارای پورت 10 گیگ سرعت میزبانی سایت‌ها را افزایش می‌دهد، کاملاً اشتباه است. سرورهای پورت 10 گیگ هیچ ارتباطی با سرعت میزبانی سایت‌ها ندارند و صرفاً ظرفیت پورت شبکه 10 برابر اینترنت سرورهای معمولی می‌باشد. این نوع سرورها بیشتر مناسب سایت‌های دارای بازدید و ترافیک بالا هستند که پورت شبکه 1 گیگ جوابگوی نیاز آن‌ها نمی‌باشد.

آیا سرور مجازی ایران در ماهان سرور با هارد SSD ارائه می شود ؟

پاسخ به این سوال بله هست . بنابراین سرویس سرور مجازی ایران در ماهان سرور با هارد اس اس دی برای کسانی مناسب است که به امکانات و منابع بیشتری برای مدیریت وبسایت خود نیاز دارند، استفاده از این سرویس سبب افزایش سرعت ، عملکرد و امنیت وبسایت می شود.

در این میان یکی از محصولات تاپ ماهان سرور ، سرور مجازی ایران می باشد که علاوه بر ارائه خدمات عالی، قدرت انتخاب زیادی برای مدیران وب فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید با استفاده از سرویس های سرور مجازی ایران ماهان سرور که بر پایه زیرساختی پایدار ایجاد شده است برای سایت ها و پروژه های خود استفاده کنید. سرور های مجازی ایران قدرت گرفته از بهترین سخت افزار ها به همراه هارد SSD و پورت 10 گیگابیت می باشند.

آیا امکان بکاپ گیری در سرور مجازی ایران در ماهان ممکن است ؟

از آن جایی که خرید سرور مجازی ایران برای سایت های پربازدید و البته فروشگاه های آنلاین و … استفاده می شود و از طرفی حجم زیادی از اطلاعات بر روی این دست  از سایت ها ارسال می شود حتما نیاز هست که  بکاپ گیری از این سایت ها در زمان های مشخصی انجام شود .
در این میان  ماهان سرور به همراه سرور مجازی ایران 50 گیگ فضای بکاپ گیری را به خریداران این سرویس هدیه می دهد.

آیا  سرور مجازی ایران در ماهان سرور کانفیگ شده تحویل مشتری داده خواهد شد ؟

کانفیگ سرور مجازی یکی از کارهایی است که بعد از خرید سرور مجازی ایران باید انجام دهید. امروزه، وب‌سایت‌هایی که ترافیک زیادی دارند، به ارتقای میزبانی نیاز دارند. یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود میزبانی وب‌سایت، کانفیگ درست و بدون باگ سرور مجازی است و البته این سرویس خیلی ارزان‌تر از سرور اختصاصی است و از هاست معمولی نیز امکانات بیشتری دارد. در این میان اگر شما از ماهان سرور سرور مجازی ایران ، کارشناسان این شرکت این سرویس را کانفیگ شده تحویل شما خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا