میزبانی وب

آشنایی و راهنمای خرید هاست پایتون ؟

قبل از توضیح در خصوص خرید هاست پایتون بد نیست بدانید که پایتون یک زبان برنامه نویسی انعطاف پذیر است که وضوح و خوانایی کد را در اولویت قرار می‌دهد. بنابراین پایتون اغلب یک انتخاب مناسب برای انواع کاربردها مانند توسعه نرم افزار، اسکریپت نویسی، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل داده‌ها، یادگیری ماشین و توسعه back-end به شمار می‌رود. از فریم‌ورک‌های محبوب آن نیز می‌توان بهDjango, Flask, NumPy, و scikit-learn اشاره کرد.

آشنایی و راهنمای خرید هاست پایتون ؟

اگر شما نیز وب سایتی دارید که آن را با زبان برنامه نویسی پایتون طراحی کردید، باید از یک میزبان وب کمک بگیرید تا کار را برای شما آسان کند. برنامه ها و ویژگی های هاست Python، نصب ماژول های پایتون را برای شما آسان می کند. همچنین سرعت و بهره وری را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

بنابراین باید گفت که هاست پایتون یک هاست لینوکسی است که برای استفاده با برنامه های طراحی شده با پایتون، با نصب پیش نیازهای مربوطه بر روی سرور بهینه شده است که در این میان ماهان سرور به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در ارائه این هاست می تواند مشاوره و خدمات این نوع هاستینگ را به مشتریانش ارائه دهد.

وب مسترها با خرید هاست پایتون چه استفاده از می برند ؟

با زبان پایتون چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ این سوالی است که احتمالا برای بسیاری از کاربرانی که می‌خواهند برنامه نویسی پایتون را شروع کنند پیش می‌ آید و ارائه پاسخ دقیق برای آن کار چندان ساده‌ای نیست.
کاربردهای اصلی پایتون را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد:

  • توسعه برنامه‌های کاربردی وب یا وب اپلیکیشن
  • علوم داده که شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و غیره است.
  • اسکریپت نویسی

مزایای خرید هاست پایتون ؟ 

نکته کلیدی در توسعه سریع‌ تر و بهتر برنامه های پایتون اغلب در فریم‌ ورک و زیرساخت آن نهفته است. میزبانی محیط‌ های پایتون در فضای ابری می‌تواند از جهات مختلفی به توسعه دهندگان کمک کند. درخصوص مزایای خرید هاست پایتون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه دهندگان با استفاده از یک پلتفرم serverless، به جای نگرانی در مورد زیرساخت، روی کدهای خود تمرکز می‌کنند.
  • منابع محاسباتی مانند رم،‌حافظه و GPU را می‌توان بر حسب تقاضا بر اساس حجم کاری مقیاس‌بندی کرد.
  • می‌توان به صورت ریموت به محیط توسعه (به همراه پایگاه‌های داده) با استفاده از هر دستگاه متصل به اینترنت، مانند تبلت، موبایل و لپ تاپ، دسترسی داشت.
  • حجم کارهای پایتون را می‌توان با ویژگی‌های امنیتی در سطح سازمانی محافظت کرد.
  • استفاده از هاست بهینه شده برای پایتون می‌تواند به برنامه نویسان و توسعه دهندگان برای بهره‌وری بیش‌تر کمک کند.
  • یادگیری و استفاده از آن آسان است.
  • دارای یک کامیونیتی رو به توسعه است و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.
  • فریم‌ورک‌ها و ابزارهای پرشماری برای آن در دسترس قرار دارد.

خرید هاست پایتون

دلایل بالا بودن میزان خرید هاست پایتون چیست ؟

همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم، در دنیای زبان‌های برنامه نویسی ، پایتون از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از آن برای ساخت برنامه‌های پیچیده، سریع و کارآمد استفاده می‌شود. این زبان از مزایای بی‌شماری برخوردار است؛ ازجمله:

  • کدنویسی آسان
  • دارای ویژگی‌های آینده‌نگر
  • زبان برنامه نویسی منعطف

تمامی این مزایا در کنار هم سبب شده‌اند تا زبان برنامه نویسی پایتون هرروز پیش از روز قبل مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده‌ی هرچه بیشتر از این زبان برنامه نویسی ، سبب می‌شود تا کسب‌وکارها نیز به هاست python نیاز داشته باشند.

راهنمای خرید هاست پایتون

حال که با مزایای هاست پایتون و استفاده از آن آشنا شدید ؟ زمان آن است که باهم بررسی کنیم که در زمان خرید هاست پایتون چه مواردی را باید مدنظر داشته باشیم.

  • هاست انتخابی شما باید امکان دسترسی به SSH را برای شما فراهم کند.
  • پشتیبانی ارائه‌دهنده شما از دیتابیس‌های محبوبی مانند relational و non-relational
  • امنیت یکی از مسائلی است که نباید نادیده گرفته شود. شما باشد از خدمات شرکتی استفاده کنید که در مقابل حملات پیشرفته، از ایمن بالایی برخوردار باشد.
  • سرور های شما باید از سرعت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند برای کارایی مناسب، بهینه‌شده عمل کنند.
  • پشتیبانی از رابط کاربری وب (web UI) و command line جهت مدیریت مناسب فایل‌ها
  • امکان استقرار، مدیریت و مقیاس‌بندی اپلیکیشن‌های پایتون از طریق کاربران
  • امکان دسترسی به قابلیت‌های مدیریتی برای تشخیص ارورها و مشکلات در یریع ترنی زمان ممکن. برخی از این دسترسی‌ها عبارتند از: نظارت بر CPU، توان عملیاتی، زمان پاسخگویی و حافظه
  • بکاپ‌گیری منظم و خودکار از سرور برای جلوگیری و کاهش احتمال حذف اطلاعات

ویژگی‌های یک هاست پایتون خوب

پشتیبانی از پایتون

پیکربندی VPS یا سرورهای مجازی ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. یک سرویس هاست پایتون خوب باید از یک پایگاه دانش گسترده و یک تیم پشتیبانی اختصاصی برای کمک به عیب یابیِ موارد مختلفی که ممکن است برای کاربران پیش بیاید، برخوردار باشد.

کنترل پنل سرور مناسب

در حالی که اکثر سرویس‌های میزبانی برای خدماتی نظیر ارائه کنترل پنل هاست قدرتمند هزینه مضاعف دریافت می‌کنند، برخی دیگر از سرویس‌ها این خدمات را به صورت رایگان و یا با قیمتی ارزان روی سرویس‌های خود قرار می‌دهند. به این ترتیب اگر از دانش کافی برخوردار باشید، تنها با چند کلیک می‌توانید محیط پایتون را راه اندازی کنید.

دسترسی روت SSH

برای انجام کارهایی همچون نصب فریمورک‌هایی که برای توسعه وب یا برنامه‌های مختلف ضروری هستند (مانند جنگو)، اتصال به سرور و تایید نسخه‌های پایتون، استفاده از نسخه جدیدتر و راه‌اندازی ماژول‌های مختلف مورد نیاز در پروژه، به دسترسی روت در سرور نیاز دارید.

قیمت

بسیاری از ارائه دهندگان سرویس میزبانی هاست پایتون، آن را با قیمتی رقابتی ارائه می‌کنند. همانطور که می‌توانید حدس بزنید، دلیل اصلی ارائه امکان خرید هاست ارزان پایتون جذب مشتری است.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اغلب ارائه دهندگان هاست Python ارزان منابعی مانند CPU، RAM، فضای ذخیره سازی و پهنای باند را در این فرآیند برای کاهش قیمت قربانی می‌کنند. اما سرویس‌های میزبانی معتبر از تمام منابعی که برای اجرای یک پروژه وب پایتون نیاز دارید به طور کامل برخوردار هستند. به همین دلیل است که باید هنگام خرید هاست پایتون از یک سرویس‌دهنده، به ارائه تمام پیش‌نیازها از سوی آن دقت کنید.

ماهان سرور به عنوان سرویس‌ دهنده‌ای شناخته شده است که همراه با عملکرد بالا و کیفیت تضمین شده،‌ قیمت مناسبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک هاست با کیفیت پایتون هستید، هاست پایتون ماهان سرور یک انتخاب ایده‌آل و مناسب است که می‌تواند نیاز سایت شما را برطرف کند.

علت انتخاب هاست و زبان برنامه نویسی و البته خرید هاست پایتون توسط وب مسترهای حرفه ای  چیست ؟

1- کردن کد بدون نیاز به assemble 

پایتون یک زبان برنامه نویسی است و با صرف نظر از کامپایل کردن کد می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. بنابراین شما می توانید تمام برنامه های خود را در سیستم عامل مک، ویندوز و انواع یونیکس اجرا کنید.

2-syntax ساده و خوانایی خرید هاست پایتون

پایتون کدنویسی کارآمدی دارد و می تواند یک پلتفرم قدرتمند و زیبا برای توانمندسازی برنامه نویسان ارائه دهد. هم کاربران با تجربه و هم کاربران تازه کار می توانند به سرعت خود را با این زبان تطبیق دهند. پایتون تمام عبارات شما را از طریق اعلام احتمال خطا، تورفتگی یا نقطه گذاری، و حذف درهم ریختگی بصری سازماندهی می کند.

3- یادگیری آسان خرید هاست پایتون

از آنجایی که کدنویسی پایتون خوانا و آسان است، هم برنامه نویسان با تجربه و هم مبتدیان می توانند آن را فرابگیرند و به راحتی از آن استفاده کنند.

4- کتابخانه همه کاره پایتون خرید هاست پایتون

پایتون دارای یک کتابخانه استاندارد غنی است و نیازی به نصب بسته ها به طور مجزا نیست. و شامل پشتیانی و ابزارهایی برای ایجاد رابط کاربری گرافیکی، پروتکل ها، آزمایش، اتصال به پایگاه های داده و تجزیه است.

با توجه به محبوبیت روزافزون سایت های پایتون، از جمله جنگو، توسعه دهندگان تازه کار برای راه اندازی سایت های خود با هاست ارزان و مقرون به صرفه به این نوع host جذب میشوند. بنابراین هاست پایتون اشتراکی انتخاب بسیار مناسبی برای این افراد است و آنها را از خرید سرور مجازی یا خرید سرور اختصاصی و پرداخت هزینه های بالا بی نیاز می کند.

مشاهده قیمت های خرید هاست پایتون
ماهان سرور
هاست پایتون با کیفیت و پهنای باند نامحدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا