هاست

فعالسازی ioncube در سی پنل در چند گام کوتاه

فعال کردن ioncube در سی پنل یکی از آسان ترین کارها در سرورهای لینوکسی بوده و در عین حال بسیار کاربردی است.

4
(1)

فعالسازی ioncube در سی پنل کار بسیار ساده ای است اما اگر دوست دارید تا اطلاعات کاملی را در مورد این ماژول داشته باشید در ادامه با ما همراه شوید.

در این مطلب سعی می کنیم که خیلی کوتاه در مورد نصب ماژول ioncube_loader به شما توضیحات لازم را ارائه کنیم. فعال کردن ioncube در سی پنل یکی از آسان ترین کارها در سرورهای لینوکسی بوده و در عین حال بسیار کاربردی است. این ماژول بر روی php کار می کند و سرعت بارگذاری صفحات وب سایت را بالا می برد.

ioncube Loader چیست و چگونه کار می کند؟

Ioncube در سال 2002 و به منظور بهبود اسکریپت های بر پایه php ایجاد شد. شاید یکی از مشهورترین آن ها در ایران whmcs باشد که هاستینگ ها برای سیستم مالی و پشتیبانی مشتریان آن را نصب می کنند. توسعه دهندگان با استفاده از این سیستم می توانند تغییراتی را در وب سایت خود به وجود آورند. شاید شما هم قصد دارید نسبت به فعال کردن ioncube در سی پنل اقدام کنید اما راه آن را نمی دانید. ما در این مطلب به شما این مسئله را آموزش خواهیم داد، پس با ما همراه باشید!

آموزش فعال کردن ioncube در سی پنل

در اولین قدم باید به محیط کاربری هاست خود وارد شوید.پس از ورود به سی پنل، کمی به سمت پایین اسکرول کنید. مطابق تصویر زیر روی عبارت Select PHP Version کلیک کنید.

فعالسازی ioncube در سی پنل

سپس در صفحه ای که روبرویتان باز می شود، تیک مربوط به گزینه ioncube_loader را فعال کنید.

فعالسازی ioncube در سی پنل

امیدواریم که مطلب فوق به اندازه کافی برایتان مفید واقع شود. پیشنهاد می کنیم به بخش های مختلف وبلاگ  سر بزنید و از مطالب متنوع ما استفاده کنید. در پایان با درج کامنت ما را از سوالات و پیشنهادات خود آگاه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا