آموزش وردپرس

آموزش حذف لینک قدرت گرفته از وردپرس

امروز در مجله اینترنتی ماهان سرور به یکی از نکات آموزشی کاربردی مهم می پردازیم. هر شخصی که به تازگی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شده است، با اندکی بالا و پایین کردن صفحات به نوشته هایی مانند ” با افتخار قدرت گرفته از وردپرس ” یا ” با افتخار نیرو گرفته از وردپرس ” برخورد کرده و این سوال برای وی پیش می آید که حذف لینک قدرت گرفته از وردپرس در قسمت فوتر سایت به چه روشی انجام می‌شود.

در این مقاله از مجله اینترنتی ماهان سرور، دو روش را برای حذف لینک قدرت گرفته از وردپرس از فوتر سایت به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. پیش از آن شما را به بازدید از صفحه مخصوص هاست وردپرس ماهان سرور دعوت می کنیم.

روش اول حذف لینک قدرت گرفته از وردپرس

پیش از اینکه با روشهایی که در ادامه می‌آیند آشنا شویم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که آیا حذف لینک قدرت گرفته از وردپرس یک کار قانونی و درست است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که بله حذف این لینک کاملا قانونی است. چرا که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز یا اوپن سورس است. به همین دلیل ما این اجازه را داریم که این لینک را از پایین فوتر وب سایت خودمان حذف کنیم و به جای آن عبارت دلخواه خود را بنویسیم.

در روش اول از طریق گزینه‌های قالب وردپرس این کار را انجام می‌دهیم. ممکن است قالب شما گزینه های متفاوتی نسبت به قالب نشان داده شده در این آموزش داشته باشد. اما در هر صورت اساس کار به یک شکل است.

شما باید در پیشخوان وردپرس مسیر Appearance > Customize  را بروید. معادل این مسیر در پیشخوان وردپرس فارسی نمایش > سفارشی سازی است.

پس از آن در قسمت سفارشی سازی گزینه Copyright Area را انتخاب می کنیم. در این قسمت می توانیم تیک گزینه مربوط به عبارت نیرو گرفته از وردپرس را غیر فعال کنیم. البته برای دسترسی به متن های مربوط به کپی رایت وردپرس در برخی از قالب‌ها، باید گزینه Footer Area یا Footer Option را انتخاب کنیم.

روش دوم حذف لینک با افتخار نیرو گرفته از وردپرس

در این روش از طریق FTP به فایلهای اصلی وردپرس بر روی هاست دسترسی پیدا می کنیم و از فولدر themes به فولدر قالب فعال روی وب سایت می رویم. در این فولدر فایل PHP مربوط به فوتر سایت را که نام آن معمولا footer است را پیدا می کنیم.

حذف لینک قدرت گرفته از وردپرس

پس از آن فایل footer را ویرایش می‌کنیم. در هنگام ویرایش باید تگ div که شامل اطلاعات سایت است را پیدا کرده و کلیه محتوای آن را حذف کنیم. به همین سادگی توانستیم این عبارت را از فوتر وب سایت وردپرسی خود حذف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا