سرور و شبکه

با انواع خطای 400 از جمله رفع خطای 404 آشنا شوید

0
(0)

خطای 400 جز آشناترین خطاها و یا ارورهای دنیای وب است که کاربران همه روزه با آن مواجه می‌شوند. این خطا حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید وارد سایت مشخصی شوید، اما صفحه مورد نظر به دلیل برخی محدودیت‌ها و یا مشکلات همچون خطای 404 باز نشود.

اگر چه ما پیش تر در ماهان سرور در خصوص رفع خطای 400 Bad Request و بررسی دلایل نمایش این ارور با هم صحبت کرده‌ایم اما در بحثی تکمیلی‌تر باید بگویم که هر خطایی که از طرف کاربر ایجاد شود با کدهای سری 400 نشان داده می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که خطاهایی که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم همگی خطای سرور نیستند. در میان خطای 400 و خطای 404 یکی از بیشترین خطاهایی است که کاربران با آن مواجعه می‌شوند.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

خطای 404 چیست؟ چطور این خطا را رفع کنیم؟

یکی از رایج ترین این خطاها، خطای 404 یا همان ارور Not Found 404  است که کاربران هنگام سرچ در مرورگر با آن مواجه می‌شوند. رایج بودن این ارور آنقدر زیاد است که هرکسی با اینترنت و وب سایت‌ها سر و کار داشته باشد با این خطا مواجه می‌شود. متاسفانه بسیاری از افراد به خصوص ادمین‌های سایت به این ارور نمی‌کنند و همین امر می‌تواند تبعات بدی برای سایت و از دست دادن مخاطب داشته باشد. در این مقاله از ماهان سرور قصد داریم بگوییم که خطای 404 چیست و چرا به وجود می آید.

?what is a 404 error

چرا خطای 400 و 404 به وجود می آید؟

اصولاً ایجاد ارور و خطاها دلایل مختلفی دارد و ارور 404 نیز به همین شکل است و دلایل مختلفی برای به وجود آمدن آن وجود دارد. در ادامه دلایلی که ممکن است با این خطا مواجه شوید را به شما معرفی می کنیم.

1.اشتباه از سمت کاربر در خطای 400 

این ارور یکی از رایج ترین خطاها از سمت کاربر است، از این رو بسیار محتمل است که دلیل به وجود آمدن آن نیز خود کاربر باشد. در حقیقت ممکن است کاربر آدرس و یا همان URL را به اشتباه وارد کرده باشد یا یک حرف یا عدد در آدرس اینترنتی کم یا زیاد باشد و به همین دلیل این ارور رخ دهد. گاهی هم ممکن است به علت اشتباه کاربر در تایپ آدرس این ارور به نمایش در بیاید.

2.حذف صفحه مد نظر از سایت در خطای 400

گاهی ممکن است این ارور به دلیل حذف شدن صفحه موردنظر شما از سایت باشد. یعنی ادمین و مدیریت سایت به هر دلیلی ترجیح دادند که این صفحه را برای همیشه از سایت خود پاک کنند. از این رو شما با درست وارد کردن آدرس اینترنتی این صفحه باز هم با ارور 404 مواجه خواهید شد. در این صورت این ارور با اشتباه کاربر به وجود نیامده و راه حل آن نیز به دست ادمین سایت است.

remove the desired page from the site

3.تغییر آدرس صفحه یا ریدایرکت در خطای 400

یکی از رایج ترین کارهایی که ادمین و مدیران سایت‌ها انجام می‌دهند، تغییر آدرس یک صفحه یا ریدایرکت کردن آن است. تغییر دادن آدرس و یا ریدایرکت آن نیز می‌تواند منجر به بروز خطای 404 و نمایش آن به کاربر شود.

4.بروز خطا از سمت سرور در خطای 400

دلیل دیگری که ممکن است شما با خطای 404 مواجه شوید، بروز خطا از سمت سرور است. البته باید گفت از آن جایی که این خطا یک خطا از سمت کاربر است به ندرت این اتفاق در سرور رخ می‌دهد. با این حال بعید نیست که از سمت سرور نیز این خطا به وقوع بپیوندد. همچنین مهم ترین بخش هر سایت برای نمایش اطلاعات وجود آن اطلاعات در سرور است. ممکن است سرور از دسترس خارج باشد و یا اطلاعات مورد نظر شما به صورت موقت یا دائم از سرور پاک شده باشند.

انواع خطاهای سری 400

خطاهای سری 400 به مشکلاتی اطلاق می‌شوند که در زمان ارتباط کاربر با سرور رخ می‌دهند و مانع دسترسی به محتوای مورد نظر می‌شوند. یکی از شایع‌ترین این خطاها، خطای 400 است. این وضعیت هنگامی به وجود می‌آید که درخواست فرستاده شده توسط کاربر حاوی اطلاعات نادرست مانند URL اشتباه یا وجود کوکی‌های معیوب است و به دلیل آن سرور قادر به پردازش و پاسخ‌گویی به درخواست نیست.

برای حل خطای 400، اقداماتی که می‌توانید انجام دهید شامل پاک کردن کش مرورگر از بخش تنظیمات، دور زدن کوکی‌ها و پاکسازی سابقه DNS هستند. در صورتی که همچنان مشکل برطرف نشد، ممکن است استفاده از مرورگر دیگری این مشکل را حل کند.

1.خطای 401 و راه حل رفع آن

خطای 401 که با عنوان “401 Unauthorized” شناخته می‌شود زمانی رخ می‌دهد که کاربر احراز هویت را به طور کامل در وب‌سایتی انجام نداده باشد و برای دسترسی به محتوای آن صفحه با این خطا مواجه ‌شود.

راه حل رفع:

جهت رفع خطای 401 می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • مطمئن شوید که آدرس URL را به درستی وارد کرده‌اید.
  • کش مرورگر خود را پاک کنید.
  • کش فایروال را خالی نمایید.
  • تاریخچه DNS را پاک کنید.
  • اگر مدیر وب‌سایت هستید، افزونه‌های امنیتی را غیرفعال نمایید.
  • اگر با این روش‌ها مشکل حل نشد با سرویس دهنده‌ هاست خود تماس بگیرید.

401 error and its solution

2.خطای 402 و راه حل رفع

در ارتباط با خطای 402 که “402 Payment Required” نام دارد، این خطا زمانی ایجاد می‌شود که برای دسترسی به صفحه‌ای به پرداخت هزینه‌ نیاز باشد. همچنین به نسبت سایر خطاهای سری 400، ظهور این خطا نادر است.

راه حل رفع:

برای مشکل گشایی خطای 402 می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تنظیمات مربوط به درگاه پرداخت را بررسی کنید (اگر شما مدیر وب‌سایت هستید).
  • مطمئن شوید که روش پرداخت شما صحیح است.
  • با تیم پشتیبانی وب‌سایت تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

402 error and its solution

3.خطای403 و راه حل رفع

خطای 403 که با عنوان “403 Forbidden” شناخته می‌شود، نشان دهنده آن است که دسترسی کاربر به صفحه معینی مجاز نیست. این امر می‌تواند حتی پس از اینکه کاربر به درستی مراحل تأیید هویت را طی کرده باشد نیز بروز پیدا کند.

راه حل رفع:

برای حل مشکل خطای 403 اگر کاربر هستید می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • دوباره صفحه وب را بارگذاری کنید.
  • کش مرورگر خود را پاک کنید.
  • آدرس URL را بررسی و اطمینان از صحت آن حاصل نمایید.
  • از مرورگر دیگری استفاده کنید.
  • IP خود را تغییر دهید.

اگر شما مدیر یک وب‌سایت هستید برای حل مشکل می‌توانید اقدامات زیر را بررسی کنید:

  • افزونه‌های وردپرس نصب شده روی وب سایت را چک کنید.
  • سطوح دسترسی فایل‌های وب سایت را بررسی نمایید.
  • CDN را غیرفعال نمایید و دوباره وب‌سایت را بارگذاری کنید؛ اگر باز هم خطا برطرف نشد باید از روش‌های دیگری استفاده کنید.
  • در نهایت، اگر بازهم مشکل حل نشد با تیم پشتیبان میزبانی وب‌سایت خود تماس بگیرید.

403 error and its solution

4.خطای404 و راه حل رفع آن

خطای 404 که به “404 Not Found” معروف است، زمانی رخ می‌دهد که سرور قادر به یافتن صفحه درخواستی توسط کاربر نباشد. این مورد معمولاً در شرایطی اتفاق می‌افتد که صفحه‌ مورد نظر حذف گردیده یا به آدرسی دیگر منتقل شده باشد.

راه حل رفع:

برای مقابله با خطای 404 که یکی از رایج‌ترین خطاهای سری 400 است، اگر شخصاً مدیریت وب سایت را بر عهده دارید می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید:

  • ایجاد ریدایرکت برای صفحاتی که حذف شده یا جابجا شده‌اند.
  • تصحیح لینک‌های خراب شده.

به عنوان یک کاربر، شما می‌توانید این اقدامات را انجام دهید تا شانس خود را برای دسترسی مجدد به صفحه مورد نظر امتحان کنید:

  • تازه کردن یا بارگذاری مجدد صفحه.
  • جستجو کردن URL در موتورهای جستجو.

404 error and its solution

5.خطای 405 و راه حل رفع آن

در مورد خطای 405 که به نام “405 Method Not Allowed” شناخته می‌شود باید بگوییم که این خطا هنگامی به وجود می‌آید که سرور، متد مشخصی از درخواست کاربر را پشتیبانی نکند.

راه حل رفع:

برای برطرف کردن خطای 405 شما باید به عنوان مدیر وب سایت، راهکارهای زیر را پیگیری کنید:

  • بررسی و به روزرسانی‌های اخیری که بر روی سایت خود انجام داده‌اید.
  • پیگیری مشکلات دیتابیس و حل آن‌ها.
  • چک کردن تنظیمات مربوط به وب سرور.

به عنوان یک کاربر که با خطای 405 مواجه هستید، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید بررسی دوباره صحت URL وارد شده است. اگر آن را به درستی وارد کرده‌اید، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید صبر کردن است تا مدیران وب سایت مشکل را حل کنند.

405 error and its solution

6.خطای 407 و راه حل رفع

هنگامی که پروکسی به احراز هویت نیاز دارد و کاربر اقدام به احراز هویت مورد نیاز قبل از ارسال درخواست به سرور نکرده باشد با خطای 407 که با عنوان “407 Proxy Authentication Required”  شناخته می‌شود مواجه می‌گردد.

راه حل رفع:

برای حل این مشکل اگر مدیریت وب‌ سایت را به عهده دارید باید ابتدا تنظیمات پروکسی سرور را کنترل کنید تا از پیکربندی صحیح آن‌ها اطمینان حاصل شود. همچنین بررسی کنید که خطای 407 آیا ناشی از مشکلی در فرآیند احراز هویت است یا خیر. در صورتی که کاربران در مراحل احراز هویت با پروکسی سرور به مشکل خورده‌ باشند باید تنظیمات شبکه را مورد بررسی قرار دهید؛ زیرا دسترسی به سرویس پروکسی برای بازدید کنندگان وب سایت شما ضروری است.

407 error and its solution

7.خطای 408 و راه حل رفع آن

در ارتباط با خطای 408 که به آن “408 Request Timeout” می‌گویند، باید بگوییم زمانی ایجاد می‌شود که سرور پس از مدت طولانی انتظار برای درخواست کاربر به علت مشغول بودن یا هر دلیل دیگر قادر به پردازش آن نباشد.

راه حل رفع:

برای رفع خطای 408 می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

اگر کاربر هستید:

  • اتصال شبکه‌ خود را چک کنید.
  • صفحه را مجددا بارگذاری کنید.

اگر مدیر وب‌سایت هستید:

  • بررسی کنید که آیا سرور بیش از حد بار دارد یا خیر.
  • کدهای وب سایت را بهینه‌سازی نمایید.
  • با تیم پشتیبانی میزبانی سرور خود تماس بگیرید.

408 error and its solution

8.خطای 410 و راه حل رفع آن

در مورد خطای 410 که با “410 Gone” شناخته شده است باید بگوییم زمانی به کاربر نمایش داده می‌شود که صفحه‌ درخواستی حذف شده باشد یا دیگر به هر دلیلی در دسترس نیست.

راه حل رفع:

جهت رفع خطای 410 در وب سایت خود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • بروزرسانی لینک‌های صفحات وب سایت.
  • حذف هر گونه لینکی که اشاره به صفحاتی دارد که دیگر وجود ندارند.
  • ریدایرکت کردن صفحاتی که آدرسشان به آدرس جدید تغییر یافته است.

410 error and its solution

روش های رفع خطای 404 کدامند؟

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده که چطور می‌توان خطای 400 و 404 را رفع کرد. از آن جایی که این خطا هم از سمت کاربر است و هم از سمت سایت و ادمین، باید در دو گروه به رفع این خطا اشاره کرد. برای توضیح ابتدا رفع ارور توسط کاربر را خواهیم گفت و سپس به سراغ خطای ادمین خواهیم رفت.

آموزش رفع ارور 404 توسط کاربر

برای رفع ارور 404 توسط کاربر لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

بارگذاری مجدد صفحه مورد نظر

هنگام برخورد با این ارور اولین کاری که به عنوان کاربر باید انجام دهید، بارگذاری مجدد صفحه مورد نظرتان است. چرا که ممکن است با توجه به اینترنت ضعیف این صفحه به خوبی لود نشده باشد. از این رو بهتر است در ابتدای مسیر این کار را انجام دهید که در بسیاری از موارد مشکل حل می شود.

بررسی دوباره URL یا آدرس سایت 

در قدم بعدی اگر همچنان با خطای 400 و 404 برخورد کردید، بهتر است به سراغ بررسی دوباره آدرس سایت بروید. گاهی اوقات ممکن است در تایپ و وارد کردن URL موردنظرتان با اشتباه مواجه شوید و این خطا رخ دهد.

کش مرورگر خود را پاک کنید

بسیاری از مشکلات و ارورهایی که در مرورگرها مشاهده می کنید مرتبط به کش مرورگر است. همانطور که می ‌دانید کش مرورگر سعی دارد سرعت عملکرد شما را افزایش دهد اما در عین حال مشکلات متعددی را به بار می‌آورد. در بسیاری از موارد کش ها باعث ایجاد ارور 404 می شوند و شما با پاکسازی کش مرورگر می توانید این ارور را رفع کنید.

تماس با سایت و دریافت پشتیبانی

بسیاری از اوقات هیچ کاری توسط کاربر امکان پذیر نیست. در حقیقت شما تمام موارد مذکور را انجام می دهید اما باز هم با خطای 400 مواجه می شوید. در چنین مواردی بهترین کار تماس با سایت است؛ چرا که ممکن است از این مشکل با خبر نباشند. با اطلاع دادن مشکل خطای 400 به مدیران سایت بدون شک در سریع ترین زمان ممکن مشکل تان حل خواهد شد.

get support error 400

آموزش رفع ارور 404 توسط ادمین سایت 

برای رفع ارور 404 توسط ادمین چندین روش معرفی کرده‌ایم که عبارتند از:

طراحی صفحه 404 منحصر به فرد 

یکی از مواردی که متاسفانه بسیاری از سایت‌ها رعایت نمی‌کنند طراحی منحصر به فرد صفحه 404 و راهنمایی کاربران به صفحات دیگر است. در حقیقت اکثرا از صفحات پیش فرض استفاده می‌کنند که علاوه بر نداشتن زیبایی در راهنمایی کاربر مشکل ساز هستند. همچنین توسط گوگل نیز چندان مورد پذیرش نیستند.

ریدایرکت صفحات 404 به آدرس جدید 

اگر صفحاتی از سایت شما حذف شده‌اند و یا به هر دلیلی نماینگر ارور 404 هستند، سعی کنید این صفحات را به آدرس دیگر ریدایرکت کنید تا نرخ پرش را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

درست کردن لینک های شکسته 

کار مهم دیگری که به عنوان ادمین می‌توانید انجام دهید، درست کردن لینک‌های شکسته است. شما باید لینک‌های شکسته سایت را که به هر دلیلی در صفحات وجود دارند، شناسایی و برطرف کنید. همچنین لینک‌‌هایی را که به آدرس‌های اشتباه و یا آدرس‌هایی که دیگر در وب سایت وجود ندارند را پیداکرده و ریدایرکت‌‌های لازم را انجام دهید. با این کار می‌توانید ارور 404 را به حداقل ممکن برسانید.

fix broken links error 400

رفع خطای 404 در وردپرس به چه صورت است؟

برای حل مشکل خطای 404 در وردپرس می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1.اصلاح تنظیمات پیوندهای یکتا یا Permalink

گاهی اوقات، تنظیمات نادرست Permalink یا یک تغییر در فایل htaccess  می‌تواند باعث بروز خطای 404 شود. برای رفع این مشکل، شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

به بخش Setting در پیشخوان وردپرس بروید و از آنجا به قسمت Permalink  بروید. با فشردن دکمه Save Changes  تنظیمات Permalink را بدون نیاز به تغییر اضافه بروز کنید، در واقع این کلیک بروزرسانی‌های لازم را انجام می‌دهد. در صورتی که مشکل حل نشد مکن است لازم باشد تا فایل htaccess را به صورت دستی بروز کنید.

2.بروزرسانی فایل htaccess

برای این کار از FTP استفاده کنید تا به سرور خود متصل شوید یا از طریق کنترل پنل میزبانی‌تان وارد شوید. به منوی File-Manager  رفته و در پوشه‌های /wp-content/ و /wp-includes  به دنبال فایل htaccess بگردید. با کلیک راست روی فایل و انتخاب گزینه File Permissionsدسترسی‌های فایل را بروز کنید. برای تغییر حالت فایل به قابل نوشتن می‌توانید مجوزهای دسترسی را به 666 تغییر دهید.

پس از آن، به بخش تنظیمات Permalink رفته و مراحلی که قبلاً انجام شد را تکرار کنید و تغییرات را ذخیره نمایید. حواستان باشد که بعد از انجام این کارها دوباره مجوزها را به 660 برگردانید تا امنیت فایل حفظ شود. یک روش دیگر برای حل مشکل ویرایش مستقیم فایل htaccess است. با کلیک راست روی این فایل و انتخاب گزینه  Editمی‌توانید ویرایش را انجام دهید و کدهای مورد نیاز را درون آن قرار دهید.

update the htaccess file

روش رفع خطای  404 یا Page Not Found

برطرف کردن خطای 404-Page Not Found ممکن است در ابتدا آزاردهنده به نظر برسد، اما از منظر دیگر فرصتی برای خلق خلاقیت است. اگر صاحب یک سایت هستید این خطا می‌تواند نقطه آغازی برای جذب بیشتر کاربرانتان باشد به جای اینکه آنها را از دست بدهید. اگر هم به عنوان یک کاربر معمولی با این خطا روبرو شده‌اید نگران نباشید؛ به راحتی می‌توانید این مشکل را رفع کنید. حالا جنبه‌های این مسئله را بیشتر بررسی می‌کنیم:

1.بستن یا رفرش مرورگر

اولین و ساده‌ترین گام بستن مرورگر یا رفرش کردن صفحه است. می‌توانید مرورگر را ببندید و دوباره راه اندازی کنید یا با زدن کلید f5 صفحه را رفرش نمایید.

2.پاک کردن کش مرورگر

دومین گام پاک کردن کش مرورگر است. برای این کار به تنظیمات مرورگر مراجعه کنید سپس به قسمت Privacy and Security بروید و روی Clear Browsing Data کلیک کنید تا داده‌های مرورگر پاک شوند.

3.بررسی لینک تایپ شده

سومین و مهم‌ترین کار بازبینی دقیق آدرس URL تایپ شده است. اشتباهات کوچک مثل استفاده از یک حرف نادرست یا اضافه کردن یک کاراکتر اضافی می‌تواند منجر به نمایش صفحه خطای 400 شود. مطمئن شوید که آدرس وب‌سایت مد نظرتان را با دقت وارد کرده‌اید.

checking the typed link

4.استفاده از تب incognito

استفاده از تب incognito در کروم می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ چرا که این حالت اطلاعات کش و کوکی‌های قبلی را ذخیره نمی‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا نسخه تازه‌ای از وب‌سایت را بررسی کنید. در پایان، اگر با این روش‌ها باز هم مشکل حل نشد نیاز است تا با پشتیبانی سایت تماس گرفته و مسئله را گزارش دهید تا با مدیریت و شناسایی صفحات خطا تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم آورند.

5.تماس گرفتن با مدیر سایت

با تماس گرفتن با شرکتی که وبسایت شما را میزبانی می‌کند می‌توانید به راه‌حل سریع‌تری برای خطای400 و 404 در وردپرس دست پیدا کنید. همچنین با کمی خوش شانسی و سرویس پشتیبانی کارامد، ممکن است این مشکل به زودی حل شود. اگر این‌گونه نباشد پاسخ‌های ناکافی پشتیبانی شما را ناامید خواهند کرد، به همین دلیل ممکن است بخواهید به دنبال یک میزبانی با زیرساخت قوی و پشتیبانی فعال بگردید تا از این دست مشکلات خلاص شوید.

صفحه ارور ۴۰۴چه مشکلاتی را به وجود می آورند؟

صفحات خطای 404 می‌توانند تجربه کاربری نامطلوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنند و حس اعتماد آن‌ها به وب‌سایت را خدشه‌دار سازند. زمانی که تعداد این صفحات افزایش یابد این موضوع می‌تواند سرعت ایندکس‌شدن و اعتبار محتوای وب‌سایت در نگاه موتورهای جستجویی مانند گوگل را تحت تأثیر قرار دهد.

تصور کنید شما دارای وب‌سایتی هستید که گوگل 500 صفحه از آن را نمایش می‌دهد و ناگهان تعداد صفحات فعال به 100 کاهش پیدا می‌کنند؛ در این صورت، گوگل ممکن است فرآیند اضافه کردن صفحات جدید را به دلیل نیاز به استحکام و پایداری وب‌سایت‌تان کاهش دهد. پس اگر مدیر سایتی هستید، باید به‌طور جدی به خطای 404 توجه داشته باشید.

what problems do 404 error pages cause?

ارور 404 چه تأثیری بر رتبه‌بندی و اعتبار یک وب‌سایت دارد؟

روبرو شدن با صفحه ارور 404 ممکن است باعث شود بسیاری از کاربران بلافاصله صفحه را ببندند و به دنبال سایت دیگری برای پیدا کردن نیازهای خود بروند. این رفتار تأثیر مستقیمی بر افزایش نرخ پرش (bounce rate) دارد که سبب می‌شود بازدیدکنندگان زمان کمتری در وب‌سایت شما بمانند و تعداد لینک‌های شکسته بیشتر منجر به افزایش تجربه‌های منفی کاربران شود.

الگوریتم‌های موتورهای جستجو به رفتار بازدیدکنندگان در وب‌سایت‌ها اهمیت می‌دهند و این رفتار به شکل چشمگیری در رتبه‌بندی سایت تأثیر می‌گذارد. نرخ پرش بالا که نشانگر تجربیات منفی کاربران است، می‌تواند نشانه‌ای برای موتورهای جستجو باشد که محتوای سایت پاسخگوی نیازهای کاربران نیست و در نتیجه این مسئله می‌تواند باعث کاهش رتبه‌بندی وب‌سایت در نتایج جستجو شود. اطلاعات از SEMrush نشان می‌دهد که نرخ پرش به‌عنوان چهارمین فاکتور مهم در رتبه‌بندی صفحات در نتایج جستجو (SERP) شناخته شده‌ است.

گرچه گوگل ممکن است به‌طور مستقیم نرخ پرش را در ارزیابی‌های خود در نظر نگیرد؛ اما واقعاً این عامل می‌تواند به رتبه‌بندی آنلاین شما ضرر بزند. وقتی کاربران بلافاصله پس از ورود به صفحه، بدون انجام هیچ کلیکی وب‌سایت شما را ترک می‌کنند، این به گوگل می‌فهماند که صفحه شما با خواسته‌های کاربر مطابقت ندارد و این امر ممکن است باعث شود صفحه در نتایج جستجو پایین‌تری قرار گیرد.

سخن پایانی

در نهایت با بر طرف کردن خطای 400 می توانید کاربران بیشتری به سمت سایت خود جذب کنید. چرا که نشان دهنده نداشتن مشکل از سمت کاربران است. نکته‌ حائز اهمیت در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت دارید این است که می توانید با کارشناسان بخش طراحی سایت وردپرس ماهان سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به خریداری آن اقدام کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا