آموزش وردپرس

چگونه ارور syntax در وردپرس را رفع کنیم؟

آموزش های زیادی در زمینه یادگیری وردپرس در سراسر وب وجود دارد و شما می‌توانید با مطالعه این آموزش ها، به راحتی مبانی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را یاد گرفته و با آن شروع به کار کنید. اما چیزی که خیلی از کاربران تازه کار را می ترساند، خطاهایی است که در حین کار بوجود می آید. اگر برای شما نیز ارور syntax به نمایش در آمده است، نگران نباشید. این آموزش از مجله اینترنتی ماهان سرور ارائه دهنده خدمات هاست وردپرس ، سرور مجازی و سرور اختصاصی را دنبال کنید، تا با روش رفع ارور syntax در وردپرس آشنا شوید.

استفاده از syntax مناسب برای اجتناب از خطا

توجه داشته باشید که خطای syntax معمولا به خاطر استفاده اشتباه از قطعه کدها در ویرایش قالب ها بوجود می آید. مثلا یک کاما کمتر یا یک براکت اضافه می تواند کل اسکریپت را دچار مشکل کند. پس حتما در استفاده از کدها در وردپرس به syntax مناسب و اصولی توجه داشته باشید.

رفع ارور syntax در وردپرس با استفاده از FTP

رفع ارور syntax در وردپرس بسیار ساده است و شما باید فقط به خط مورد نظر از آن فایلی که خطا را ایجاد کرده است، بروید و مشکل را حل کنید. اما مساله اینجاست که در بسیاری از موارد این خطا امکان دسترسی مستقیم شما را به پیشخوان وردپرس محدود می کند. برای غلبه بر این مشکل نیز باید با استفاده از FTP به فایلهای سایت خود دسترسی داشته باشید. برای آشنایی با نحوه استفاده از FTP برای دسترسی به سایت وردپرسی؛ ابتدا مقاله مرتبط با FTP را مطالعه کنید.

پس از نصب برنامه FTP ، آن را به وب سایت خود متصل کنید و به فایلی که نیاز به ویرایش دارد بروید. در پیام خطای syntax به صورت دقیق گفته شده است که باید به سراغ کدام فایل و کدام خط آن برای ویرایش بروید.

شما می توانید کدی را که اخیرا اضافه کرده اید حذف کنید و یا آن را به شیوه صحیح بنویسید. پس از پایان کار ویرایش، فایل ذخیره شده جدید را آپلود کنید. حال به لینک ورود ادمین سایت بروید. می بینید که مشکل حل شده است و شما به راحتی می توانید به پیشخوان وردپرس دسترسی داشته باشید.

ممنون از اینکه تا پایان مقاله همراه مجله اینترنتی ماهان سرور بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا