خرید لایسنس نرم افزار های سرور

لایسنس نرم افزار های سرور، مجوزی است که به شما اجازه می‌دهد تا از نرم‌ افزارهای موردنظرتان بر روی سرور استفاده کنید. برای خرید لایسنس نرم افزار های سرور می‌توانید روی ماهان سرور حساب کنید.​

لایسنس نرم افزار های سرور

cPanel VPS Licensing System

VPS Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

سی پنل یک کنترل پنل لینوکسی است .که مدیریت سرور و سایت را بسیار آسان و راحت می‌کند. این نسخه نرم افزار برای سرور مجازیست به شما کمک می‌کند فرایندهای میزبانی سایت و فایل‌ها، پایگاه‌داده‌ها، ایمیل‌ها و غیره را به‌راحتی مدیریت کنید.

94,400 تومان

cPanel Dedicated Licensing System

Dedicated Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

سی پنل، یک کنترل پنل لینوکسی برای مدیریت راحت و سریع سرورها و سایت‌ها است و با کمک آن می‌توانید فایل‌ها، پایگاه‌داده‌ها، ایمیل‌ها و غیره را مدیریت کنید. در واقع نرم افزار یک داشبورد مدیریتی کامل برای تنظیمات سرور و سایت به شما می‌دهد.این لایسنس برای سرور اختصاصی مناسب است

157,300 تومان

CloudLinux Licensing System

CloudLinux Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

کلود لینوکس یک سیستم‌عامل لینوکسی برای بهبود عملکرد و امنیت هاست‌های اشتراکی است. با این سیستم‌عامل می‌توانید پایداری هاست اشتراکی را بالا ببرید و منابع هاست را بهتر مدیریت کنید.

157,300 تومان

CloudLinux OS plus

CloudLinux OS plus لایسنس نرم افزار های سرور

CloudLinux OS+ نسخه پیشرفته‌تر سیستم‌عامل کلود لینوکس است و امکانات بیشتری مثل نظارت خودکار روی سرور، مدیریت بهتر منابع و امنیت بیشتر دارد. این نسخه یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهینه‌سازی سرور است.

188,700 تومان

(LiteSpeed Licensing System(Web Host Professional -2-CPU Worker

(LiteSpeed Licensing System(Web Host Professional 2 CPU Worker لایسنس نرم افزار های سرور

لایت اسپید یکی از قوی‌ترین وب سرورها برای افزایش سرعت سایت و مدیریت بهتر منابع سرور است. لایسنس پروفشنال لایت اسپید برای سایت‌ها و برنامه‌های کوچک تا متوسط، گزینه بسیار مناسبی است.

163,600 تومان

(LiteSpeed Licensing System(Web Host Professional -4-CPU Worker

(LiteSpeed Licensing System(Web Host Professional 4 CPU Worker لایسنس نرم افزار های سرور

لایت اسپید یک وب سرور قدرتمند برای افزایش سرعت سایت و کاهش زمان لود سایت یا برنامه‌های مختلف است. لایسنس اینترپرایز لایت اسپید که از سخت‌افزارهای قوی‌تر پشتیبانی می‌کند، مخصوص سایت یا سرویس‌هایی با بازدید متوسط و بالا است.

346,000 تومان

(LiteSpeed Licensing System(Web Host Elite - Configurable Worker Processes

(LiteSpeed Licensing System(Web Host Elite Configurable Worker Processes لایسنس نرم افزار های سرور

لایت اسپید یک وب سرور قوی برای افزایش سرعت سایت یا اپلیکیشن و استفاده بهینه از منابع سرور است. لایسنس الیت لایت اسپید که از قوی‌ترین سخت‌افزارها پشتیبانی می‌کند، برای سایت‌ها و سرویس‌های پربازدید مناسب است.

408,900 تومان

Softaculous Licensing System

Softaculous Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

سافت اکیولس (یا اکولوس) یک ابزار کاربردی برای نصب اتوماتیک انواع سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و غیره روی هاست است. این ابزار با سی پنل و دایرکت ادمین هم ادغام می‌شود و امکان نصب و تنظیم انواع CMS را دارد.

62,900 تومان

Virtualizor Licensing System

Virtualizor Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

ویرچوالایزر (یا ویرچوالیزور) یک کنترل پنل تحت وب است که از تکنولوژی‌های مختلف مجازی‌سازی پشتیبانی می‌کند. با کمک این ابزار می‌توانید سرورهای مجازی را به‌صورت تمام‌اتوماتیک ایجاد و مدیریت کنید.

94,400 تومان

CXS Licensing System

CXS Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

سی ایکس اس یک نرم‌افزار امنیتی پیشرفته است که فایل‌های آپلودشده روی سرور را به طور مداوم اسکن و ردیابی می‌کند تا محتواها و فایل‌های مخرب را شناسایی و از سرور در برابر تهدیدهای مختلف محافظت کند.

94,400 تومان

Directadmin Licensing System

Directadmin Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

دایرکت ادمین یک کنترل پنل قدرتمند و محبوب برای مدیریت ساده و راحت سایت، هاست و وب سرور است. این کنترل پنل قابلیت‌های مختلفی هم برای مدیریت دامنه، ایمیل، پایگاه‌داده، فایل و غیره دارد.

94,400 تومان

JetBackup Licensing System

JetBackup Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

جت بکاپ ابزاری برای مدیریت پیشرفته بکاپ است و قابلیت‌های بیشتری برای گرفتن بکاپ به مقاصد مختلف و همچنین بازیابی اطلاعات به شما می‌دهد. این ابزار امکان زمان‌بندی بکاپ و مدیریت از راه دور بکاپ را هم دارد.

94,400 تومان

Plesk Web HOST - VPS Edition Licensing System

Plesk Web HOST VPS Edition Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

پلسک یک کنترل پنل ساده و قوی برای مدیریت راحت سایت و سرور یا سرویس‌هایی است که روی آن سرور میزبانی می‌شوند. پلسک قابلیت‌های مختلفی برای مدیریت سایت، دامنه، فایل، دیتابیس، ایمیل و غیره دارد.

157,300 تومان

Plesk Web HOST - Dedicated Edition Licensing System

Plesk Web HOST Dedicated Edition Licensing System لایسنس نرم افزار های سرور

پلسک یک کنترل پنل کاربرپسند برای مدیریت آسان و سریع سایت، سرور و سرویس‌های میزبانی‌شده روی سرور است. این کنترل پنل امکانات مختلفی برای مدیریت سایت، فایل، پایگاه‌داده، دامنه‌ها و غیره به شما می‌دهد.

188,700 تومان

WHM Sonic- Radio Control for cPanel

WHM Sonic Radio Control for cPanel لایسنس نرم افزار های سرور

WHMSonic یکی از پلاگین‌های محبوب سی پنل برای ایجاد ایستگاه رادیویی است. کار با این افزونه بسیار راحت است و قابلیت‌های مختلفی مانند استریم زنده، مدیریت پلی‌لیست و غیره را فراهم می‌کند.

94,400 تومان

MailScanner Front-End - Mail Scanner

MailScanner Front End Mail Scanner لایسنس نرم افزار های سرور

میل اسکنر فرانت اند یک پلاگین امنیتی قدرتمند برای سی پنل و دایرکت ادمین است که به شما در مدیریت و تنظیم میل اسکنر کمک می‌کند. این پلاگین امکانات مختلفی برای محافظت از ایمیل‌ها در برابر ویروس‌ها، بدافزارها، اسپم، فیشینگ و غیره دارد.

94,400 تومان

Outgoing Spam Monitor (osm)

osm لایسنس نرم افزار های سرور

OSM یک پلاگین امنیتی برای نظارت و جلوگیری از ارسال ایمیل‌های اسپم از سرور شما است. با این پلاگین که روی دایرکت ادمین و سی پنل نصب می‌شود، می‌توانید روی تمام ایمیل‌های ارسالی و همچنین اتصالات SMTP نظارت کنید.

94,400 تومان

WHM Reseller - multi-level Reseller Plugin

WHM reseller لایسنس نرم افزار های سرور

دبلیو اچ ام ریسلر (WHM Reseller) یک پلاگین چندسطحی نمایندگی هاست است که برای مدیریت دسترسی کاربرد دارد. یعنی نمایندگان هاست با کمک این پلاگین می‌توانند در چند سطح، به مشتریان خود دسترسی مدیریتی بدهند.

94,400 تومان

Imunify360 - Powered by AI and Proactive Defense

Imunify360 Powered by AI and Proactive Defense لایسنس نرم افزار های سرور

ایمیونیفای یا ایمونیفی 360 یک راهکار امنیتی جامع برای وب سرورهای لینوکسی است که با استفاده از هوش مصنوعی و اسکن مداوم، از سرور شما در برابر تهدیدهای مختلفی مثل بدافزارها، ویروس‌ها و غیره محافظت می‌کند.

94,400 تومان

KernelCare+

KernelCare+ لایسنس نرم افزار های سرور

کرنل کر پلاس یک سیستم پچینگ زنده است که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به ریستارت سرور، تمام آپدیت‌ها و پچ‌های امنیتی لینوکس را نصب کنید. این نسخه قابلیت‌های بیشتری نسبت به کرنل کر عادی دارد

94,400 تومان

WHMCS

WHMCS لایسنس نرم افزار های سرور

دبلیو اچ ام سی اس (WHMCS) راهکاری یکپارچه و همه‌جانبه برای مدیریت کسب‌وکار هاستینگ و صورتحساب‌ها است. با کمک این ابزار که مخصوص مدیریت دامنه و فروش سرور و هاست است، می‌توانید فرایندهای مختلف هاستینگ را اتوماسیون و همه‌چیز را از یک داشبورد مدیریت کنید.

163,600 تومان

Solusvm - Master License

Solusvm Master License لایسنس نرم افزار های سرور

سولوس وی ام مستر، سیستمی برای مدیریت راحت سرورهای مجازی (VPS) است و حکم یک کنترل پنل مرکزی برای ساخت و مدیریت VPS را دارد. با لایسنس مستر می‌توانید علاوه بر ساخت سرور مجازی، حساب‌های کاربران و صورتحساب‌ها را مدیریت کنید.

157,300 تومان

Solusvm - Slave License

Solusvm Slave License لایسنس نرم افزار های سرور

سولوس وی ام اسلیو، ابزاری برای ساخت، اجرا و مدیریت منابع سرور مجازی است که دستورالعمل‌ها و تنظیمات سرور مجازی را از کنترل پلن سولوس وی ام مستر دریافت می‌کند. بسته به نیاز می‌توانید یکی از لایسنس‌های میکرو اسلیو یا مینی اسلیو را تهیه کنید یا می‌توانید نامحدود اسلیو داشته باشید.

94,400 تومان

LiteSpeed Web ADC (Load Balancer)

LiteSpeed Web ADC (Load Balancer) لایسنس نرم افزار های سرور

برنامه LiteSpeed Web ADC در بهبود عملکرد، امنیت و پایداری سایت به شما کمک می‌کند و حکم یک توزیع‌کننده ترافیک را دارد. در واقع این برنامه ترافیک سایت یا برنامه شما را رصد می‌کند و به‌صورت هوشمند، ترافیک را بین چندین سرور تقسیم می‌کند تا آپتایم و سرعت سایت همواره بالا باشد.

157,300 تومان

CPNginx

لایسنس نرم افزار های سرور

دی ای ریسلر افزونه‌ای قدرتمند و چندسطحی برای دایرکت ادمین است که با تعریف سطوح «مستر ریسلر» و «آلفا ریسلر»، به نماینده‌های هاست اجازه می‌دهد حساب‌های مشترکین را شخصاً ایجاد و مدیریت کنند.

163,600 تومان

DA Reseller - multi-level Reseller Plugin for DirectAdmin

DA Reseller multi level Reseller Plugin for DirectAdmin لایسنس نرم افزار های سرور

سی پی انجین ایکس (CPNginx)، افزونه وب سرور انجین ایکس (Nginx) برای سی پنل (cPanel) است که عملکرد کلی سرور و سایت شما را بالا می‌برد و زمان بارگذاری یا لود آن‌ها را کاهش می‌دهد.

94,400 تومان

LetsEncrypt - FleetSSL cPanel

LetsEncrypt FleetSSL cPanel لایسنس نرم افزار های سرور

فلیت اس اس ال (FleetSSL) افزونه‌ای برای سی پنل است که با کمک آن می‌توانید گواهینامه امنیتی اس اس ال (SSL) را به‌راحتی روی سایت خود نصب و یا تمدید کنید و امنیت اطلاعات را در سایت خود بالا ببرید.

تومان

SitePad

SitePad لایسنس نرم افزار های سرور

سایت پد یک سایت‌ساز حرفه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بدون دانش فنی و برنامه‌نویسی، سایت خود را بسازید. شما همچنین با چند کلیک ساده می‌توانید سایت را به دلخواه تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید.

94,400 تومان

cPanel VPS Licensing System

CPanel logo لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس Cpanel (سی پنل) اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید.

90,000 تومان

CloudLinux Licensing System

cloudlinux os logo 6C5A8AFDC8 seeklogo.com لایسنس نرم افزار های سرور

قصد خرید لایسنس کلود لینوکس cloud Linux license با تضمین عدم تحریم را دارید؟ توشن با ارائه لایسنس کلاد لینوکس ا قیمت ارزان و اشتراکی را از ماهان سرور بخواهید

150,000 تومان

CloudLinux OS plus

cloudlinux os logo 6C5A8AFDC8 seeklogo.com لایسنس نرم افزار های سرور

قصد خرید لایسنس کلود لینوکس cloud Linux license با تضمین عدم تحریم را دارید؟ توشن با ارائه لایسنس کلاد لینوکس ا قیمت ارزان و اشتراکی را از ماهان سرور بخواهید

180,000 تومان

(LiteSpeed (2-CPU Worker​

litespeed logo لایسنس نرم افزار های سرور

لایسنس LiteSpeed نیاز دارید؟ توشن ارائه دهنده لایسنس ماهانه لایت اسپید ، لایسنس لایف تایم (مادام العمر) LiteSpeed با قیمت ارزان و مناسب

156,000 تومان

(LiteSpeed (4-CPU Worker​

litespeed logo لایسنس نرم افزار های سرور

لایسنس LiteSpeed نیاز دارید؟ توشن ارائه دهنده لایسنس ماهانه لایت اسپید ، لایسنس لایف تایم (مادام العمر) LiteSpeed با قیمت ارزان و مناسب

330,000 تومان

(LiteSpeed(Worker Processes​

litespeed logo لایسنس نرم افزار های سرور

لایسنس LiteSpeed نیاز دارید؟ توشن ارائه دهنده لایسنس ماهانه لایت اسپید ، لایسنس لایف تایم (مادام العمر) LiteSpeed با قیمت ارزان و مناسب

390,000 تومان

Softaculous

softaculous logo لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس Softaculous (سافتاکلوس) اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید

60,000 تومان

Virtualizor

m logo لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس virtualizor ( ویرچوالیزور ) اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید

90,000 تومان

CXS

CPanel logo لایسنس نرم افزار های سرور

لایسنس CSX یا Config Server نیاز دارید؟ توشن ارائه دهنده لایسنس ماهانه CSX ، لایسنس لایف تایم (مادام العمر) کانفیگ سرور با قیمت ارزان و مناسب

90,000 تومان

Directadmin

2560px DirectAdminLogo.svg لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس DirectAdmin (دایرکت ادمین) اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید

90,000 تومان

JetBackup

jetbackup لایسنس نرم افزار های سرور

یا جت بک‌آپ یک افزونه بک‌آپ‌گیری آنلاین برای cPanel است که به شما امکان می‌دهد از حساب cPanel، وب‌سایت، فایل‌ها و فولدرها از طریق cPanel Remote نسخه بک‌آپ تهیه کنید

90,000 تومان

Plesk - VPS

Logo Plesk لایسنس نرم افزار های سرور

کنترل پنل Plesk کنترل پنلی قدرتمند و معروف با ترند بسیار عالی در سال های گذشته است که  به مدیر سرور اجازه می دهد

150,000 تومان

Plesk - Dedicated

Logo Plesk لایسنس نرم افزار های سرور

کنترل پنل Plesk کنترل پنلی قدرتمند و معروف با ترند بسیار عالی در سال های گذشته است که  به مدیر سرور اجازه می دهد

180,000 تومان

WHM Sonic

download لایسنس نرم افزار های سرور

بهترین افزونه WHM/cPanel (کنترل پنل shoutcast) می‌باشد و زندگی را برای افراد و کاربران آسان تر می‌سازد

90,000 تومان

MailScanner

99ts لایسنس نرم افزار های سرور

MailScanner یکی از محبوب ترین منابع Clamav می باشد و با استفاده از ماشین Spamassassin اسپم ها را بررسی می کند.

90,000 تومان

osm

logo spam لایسنس نرم افزار های سرور

مخفف عبارت ConfigServer Outgoing Spam Monitor می‌باشد و برای استفاده از راهکارهای مختلف برای نظارت بر ایمیل‌های خروجی و اتصالات SMTP برای فعالیت‌هایی که نمایانگر فعالیت هرزنامه‌ها بر روی سرور است به کار می‌رود

90,000 تومان

WHM Reseller

CPanel logo لایسنس نرم افزار های سرور

WHM به نمایندگان یا Reseller ها این امکان را می دهد تا بتوانند پکیج های هاستینگ مورد نظر و متنوع خود را ارائه داده و به مشتریان نهایی اجاره دهند.

90,000 تومان

Imunify360

Imunify360 black 280x80 1 لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس Imunify360 اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید

90,000 تومان

KernelCare+

4485 لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس KernelCare اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید

90,000 تومان

WHMCS

757101707 لایسنس نرم افزار های سرور

قصد خرید لایسنس whmcs را دارید؟ توشن ارائه دهنده لایسنس ماهانه whmcs ، لایسنس اشتراکی whmcs با قیمت ارزان و مناسب

156,000 تومان

Solusvm - Master License

599 لایسنس نرم افزار های سرور

سولوس وی ام نام یکی از محصولات محبوب و قدرتمند شرکت OnApp در زمینه مدیریت مشتری و ساخت سرورهای مجازی برپایه مجازی سازهای معروف و پرکاربرد همچون Xen , KVM , OpenVz میباشد .

150,000 تومان

Solusvm - Slave License

599 لایسنس نرم افزار های سرور

سولوس وی ام نام یکی از محصولات محبوب و قدرتمند شرکت OnApp در زمینه مدیریت مشتری و ساخت سرورهای مجازی برپایه مجازی سازهای معروف و پرکاربرد همچون Xen , KVM , OpenVz میباشد .

90,000 تومان

LiteSpeed (Load Balancer)

litespeed logo لایسنس نرم افزار های سرور

لایسنس LiteSpeed نیاز دارید؟ توشن ارائه دهنده لایسنس ماهانه لایت اسپید ، لایسنس لایف تایم (مادام العمر) LiteSpeed با قیمت ارزان و مناسب

150,000 تومان

CPNginx

45699 لایسنس نرم افزار های سرور

Cpnginx ابزارهای انعطاف پذیری برای بهینه سازی سرعت سایت ها دارد. از جمله کش مخصوص وردپرس این کش را می توان برای هر زیر دامنه و دامنه مدیریت کرد

156,000 تومان

DA Reseller

2560px DirectAdminLogo.svg لایسنس نرم افزار های سرور

فروش لایسنس DirectAdmin (دایرکت ادمین) اشتراکی، تحویل فوری و فیمت ارزان، در صورتی که قصد خرید این لایسنس با ضمانت پس از خرید را دارید

90,000 تومان

LetsEncrypt - FleetSSL cPanel

Letsencrypt logo horizontal.svg لایسنس نرم افزار های سرور

Lets Encrypt یک عرضه کننده گواهی تصدیق اتوماتیک و رایگان است که از طرف گروه تحقیق و امنیت اینترنتی بدون سود یا (ISRG) در دسترس قرار گرفته است.

0 تومان

SitePad

group logo لایسنس نرم افزار های سرور

ابزاری قدرتمند و آسان برای ساخت هر نوع وب سایت و در هر قالبی_ از وبلاگ‌های ساده گرفته تا وب سایت‌های تجاری و حرفه ای می‌باشد.

90,000 تومان

سؤالات متداول

banner 2 2 1 لایسنس نرم افزار های سرور

از مزایای استفاده از لایسنس اورجینال می‌توان به امنیت بالاتر، پایداری بیشتر، دریافت رایگان به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، برخورداری از پشتیبانی فنی ارائه‌دهنده نرم‌افزار و قانونی بودن لایسنس اشاره کرد. از معایب استفاده از لایسنس اورجینال هم هزینه بالاتر و وجود برخی محدودیت‌ها مانند تعداد کاربران یا تعداد سرور اشاره کرد.

بله با خرید لایسنس سرور از ماهان سرور، می‌توانید از پشتیبانی این هاستینگ استفاده کنید؛ در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی ماهان سرور همراه شما خواهد بود تا مشکل برطرف شود.

بله تمام لایسنس‌های ارائه شده توسط ماهان سرور اورجینال هستند. شما با خرید انواع لایسنس‌های سرور از این هاستینگ، خیالتان از نظر اورجینال بودن لایسنس‌ها، کاملا راحت خواهد بود.

بله شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید، ip لایسنس خود را تغییر دهید.