خرید سرور ابری ساعتی

خرید سرور ابری ساعتی و تستی از محبوب‌ترین دیتاسنترها با سرعت و کارایی بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه

★ زیرساختی پایدار و منعطف و قابلیت شخصی‌سازی بالا

★ پینگ پایین و کمترین تأخیر در وصل‌شدن به سرور

★ میزبانی در بزرگ‌ترین دیتاسنترهای ایران و خارج

★ اتصال پایدار و قابل‌اطمینان با آپ‌تایم بالا

★ مقیاس‌پذیری فوق‌العاده و امنیت بالا

 
خرید سرور ابری ساعتی

پلن‌ سرور ابری ساعتی

لوکیشن
RAM
حداقل
حداکثر
سایر
موجود
GPU
پلن پردازنده رم هارد پهنای باند گرافیک آی پی پورت قیمت

ویژگی‌های سرور ابری ساعتی

سرور مجازی تستی ساعتی و روزانه ماهان سرور هم مانند سرور مجازی‌های دیگر هاستینگ‌ها، از ویژگی‌های مخصوصی برخوردار است. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.​

پشتیبانی ۲۴ ۷ سرور مجازی ساعتی

7 روز هفته و 24 ساعته پشتیبانی دریافت می‌کنید

هر زمان که با مشکل مواجه شوید، کارشناسان پشتیبانی همراه شما خواهند بود تا مشکل را هر چه سریع‌تر حل کنید.

سخت افزار قدرتمند سرور مجازی ساعتی

از سخت‌افزار جدید و قوی استفاده می‌کنید

در تمام VPSها، از سخت‌افزارهای جدید و مخصوص سرور استفاده شده تا عملکرد بالایی داشته باشند.

تضمین امنیت سرور مجازی ساعتی

خیالتان از بابت امنیت راحت خواهد بود

به لطف لایه‌ها و دیوار امنیتی پیشرفته و همچنین استفاده از لایسنس‌های اورجینال، می‌توانید از امنیت اطلاعات خود مطمئن شوید.

تحویل آنی سرورها سرور مجازی ساعتی

دغدغه سرعت نخواهید داشت

سرورهای مجازی ماهان سرور از پورت 10 گیگابیت بر ثانیه (10Gbps) استفاده می‌کنند و برای سرعت بیشتر و عملکرد بهتر بهینه شده‌اند.

همکاری با بهترین ها سرور مجازی ساعتی

با بهترین‌ها همکاری خواهید کرد

اطلاعات و دیتاهای شما روی بهترین زیرساخت‌ها و دیتاسنترهای در داخل و خارج از کشور میزبانی می‌شود تا خیال شما از هر بابت راحت باشد.

تضمین امنیت سرور مجازی ساعتی

از پشتیبانی دواپس بهره می‌برید

اگر در راه‌اندازی و یا مدیریت عملیات و توسعه زیرساخت خود به کمک نیاز داشتید، همراه شما خواهیم بود و نیازی به استخدام نیروی متخصص ندارید.

title shape left سرور مجازی ساعتی

سرور ابری تستی چیست؟

title shape right سرور مجازی ساعتی

سرور ابری ساعتی (Hourly Cloud Server) نوعی سرویس میزبانی است که در آن می‌توانید یک سرور ابری را برای مدت معینی اجاره کنید و از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن استفاده کنید. این راهکار به شما اجازه می‌دهد تا با هزینه‌ای کم و مقرون‌به‌صرفه، از سرور ابری ایران یا خارج به‌صورت ساعتی استفاده کنید. در این سرویس میزبانی، شما اجازه دارید سرور ابری را بر اساس نیاز خود برای مدتی فعال کنید و پس از پایان دوره، سرویس به‌صورت خودکار غیرفعال می‌شود.

با انتخاب سرور ابری ساعتی، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای سرویس‌های میزبانی سالانه یا ماهانه ندارید و می‌توانید با صرف کم‌ترین هزینه، منابع سرور خود را به شکل دلخواه و آزادانه مدیریت کنید. سرور ابری ساعتی گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که برای زمانی کوتاه به خدمات میزبانی نیاز دارند یا می‌خواهند پایداری سرورها را تست کنند. 

با امکان خرید سرور تستی، شما می‌توانید بدون هزینه‌های اضافی، دقیقاً به میزان نیازتان از سرور استفاده کنید و همچنان انعطاف‌پذیری و عملکرد بالایی داشته باشید. این سرورها همچنین قابل‌تمدید هستند و می‌توانید آن را به اشتراک‌های ماهیانه یا سالیانه تبدیل کنید.

مزایای خرید سرور ابری ساعتی

در سرورهای ابری ساعتی، منابع به میزان نیاز شما ارائه می‌شوند و می‌توانید منابع را کاهش دهید یا منابع بیشتری اضافه کنید. پس تا اینجا شکی نیست که سرور ابری ساعتی یکی از مقیاس‌پذیرترین و منعطف‌ترین سرویس‌های میزبانی محسوب می‌شود که از مزایای اصلی آن است. از دیگر مزایای سرور تستی ابری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقرون‌به‌صرفه: با خرید سرور ابری ساعتی، شما تنها به‌ازای منابعی که استفاده می‌کنید، هزینه پرداخت می‌کنید. از طرفی دیگر، این سرویس‌ها توسط ماهان سرور به‌صورت کامل کانفیگ و بهینه‌سازی می‌شوند و خبری از هزینه‌های اضافی نیست.

مقیاس‌پذیری: سرورهای ابری ساعتی یک گزینه ایدئال برای وب‌سایت‌هایی با ترافیک متغیر هستند. اگر سرویس شما با نوسانات ترافیکی مواجه می‌شود و یا کمپین‌های تخفیف اجرا می‌کنید و به سرور پشتیبان نیاز دارد، سرور ساعتی بهترین گزینه برای شما است.

راحتی استفاده: سرورهای ابری ساعتی به‌صورت آنی در اختیار شما قرار می‌گیرند و کاملاً بهینه و پیکربندی شده‌اند. همچنین مدیریت و کنترل این مدل سرویس میزبانی بسیار راحت است و شما می‌توانید سرور خود را از طریق کنترل پنل دلخواه خود یا API به‌راحتی کنترل کنید.

شخصی‌سازی: در سرورهای ابری ساعتی، شما می‌توانید از انواع افزونه‌ها، سیستم‌عامل‌ها و قالب‌هاینرم‌افزاری مختلف و متعدد استفاده کنید. منابع را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید و با استفاده از راه‌حل‌‌های امنیتی پیشرفته، امنیت سرور را افزایش دهید.

service left circle سرور مجازی ساعتی
خرید سرور ابری ساعتی
سرور ابری ساعتی

کاربرد سرور ابری ساعتی چیست؟

فرقی نمی‌کند یک استارتاپ جدید هستید یا کسب‌وکاری درحال‌رشد یا حتی یک سازمان بزرگ، هر فردی با هر نیاز و میزان تجربه‌ای که داشته باشد می‌تواند از سرور ساعتی برای کاربردهای مختلف استفاده کند. ماهیت سرور ابری تستی به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت، از سروری ایمن، منعطف و کارآمد برخوردار شوید. این سرور ابری می‌تواند در سناریوها و شرایط متعددی به شما کمک کند که در ادامه بیان کردیم:

تست میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن: با خرید سرور ساعتی، می‌توانید پایداری سرویس‌های هاستینگ‌های مختلف را آزمایش کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

ساخت محیط‌های تست و توسعه: با کمک سرور ابری ساعتی می‌توانید محیط‌هایی برای آزمایش و توسعه برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود بسازید. به‌این‌ترتیب می‌توانید بدون نیاز به سرور ابری دائمی و با مصرف ساعتی منابع، هزینه ساخت محیط‌ها و آزمایش اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها را کاهش دهید و مشکلات احتمالی را رفع کنید. 

پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات: کسب‌وکارها می‌توانند با خرید سرور ابری ساعتی، از اطلاعات و داده‌های حساس سازمان خود نسخه‌های بکاپ تهیه کنند. این سرویس میزبانی با منابع قدرتمندی که در اختیار دارد، به شما اجازه می‌دهد با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن نسخه‌های پشتیبان تهیه کنید.

● انجام پروژه‌های موقت و کوتاه‌مدت: شما همچنین می‌توانید از سرورهای ابری ساعتی برای انجام پروژه‌های موقت خود استفاده کنید. به‌واسطه این راهکار اقتصادی، می‌توانید به‌راحتی منابع موردنیاز را در طول پروژه به کار بگیرید و پس از اتمام پروژه، بدون هیچ هزینه اضافی، سرویس را متوقف کنید. 

 

تفاوت سرور ابری تستی ایران و خارج

هنگام خرید سرور ابری ساعتی، اولین گام انتخاب موقعیت جغرافیایی سرور است. به‌طورکلی، سرورهای ابری ساعتی از دو لوکیشن ایران و خارج ارائه می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه‌به نیازها و بودجه خود، بین آن‌ها انتخاب کنید. مهم‌ترین وجه تمایز این دو سرور ابری، لوکیشن دیتاسنترها است که سایر تفاوت‌ها هم از این موضوع ناشی می‌شوند. سرور ابری ساعتی ایران، به‌واسطه نزدیکی دیتاسنتر، سرعت و دسترسی بهتری را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند. 

دیتاسنترهای سرور ابری ایران: 

شاتل، آسیاتک، ایران فن آوا

دیتاسنترهای سرور ابری ساعتی انگلیس: 

دیتاسنتر رداستیشن (Redstation)، دیتاسنتر ROV

دیتاسنترهای سرور ابری ساعتی آلمان

فرانکفورت (Frankfurt)، هتزنر (Hetzner)، اکوئینیکس (Equinix Inc)

دیتاسنترهای سرور ابری تستی هلند: 

لیزوب (Leaseweb)، ورلد استریم (WorldStream)، سروریوس (Serverius)

دیتاسنترهای سرور ابری ساعتی ترکیه:

اکوئینیکس (Equinix)، دیتاسنتر دوربیس (Dorbase)، ترکسل (Turkcell)

خرید سرور مجازی با ترافیک نامحدود

سوالات متداول

 سرور ابری ساعتی یک راهکار میزبانی بسیار انعطاف‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه است. در این سرویس میزبانی، هزینه سرویس به‌ازای منابع استفاده‌شده پرداخت می‌شود و درعین‌حال تمام مزیت‌های یک سرور ابری از جمله عملکرد بی‌نظیر، کارایی و پایداری بالایی دارد.

 تمام کسب‌وکارهایی که برای انجام پروژه‌های کوتاه و موقت خود به یک سرویس میزبانی پرسرعت نیاز دارند، می‌توانند از سرور ابری تستی استفاده کنند. این سرویس برای کارهای مختلف از جمله فایل سرور، بکاپ‌گیری، تست راهکار میزبانی و حتی تست و توسعه برنامه‌ها و سایت‌ها کاربرد دارد.

 در سرور مجازی انتخاب‌های شما به یک پلن ماهانه یا سالانه محدود می‌شوند درحالی‌که سرورهای ابری را می‌توانید تنها برای یک روز یا ساعاتی مشخص تهیه کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 سرور ابری از دیتاسنترهای معتبر ایرانی مانند دیتاسنتر برج میلاد و افرانت و دیتاسنتر کشورهای اروپایی و آمریکایی مانند رداستیشن، فرانکفورت و هتزنر ارائه می‌شوند

 بله این امکان وجود دارد و می‌توانید با خرید پلن قوی‌تر، سرور را به‌صورت آنی ارتقا دهید و انعطاف‌پذیری بالایی دراین‌رابطه داشته باشید.

 بله، شما می‌توانید سرور تستی خود را به‌صورت کامل سفارشی‌سازی و آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

پس از خرید سرور ابری روزانه موردنظر از ماهان سرور، می‌توانید آن را به‌صورت آنی تحویل بگیرید و در کم‌ترین زمان به سرور ابری خود دسترسی داشته باشید.

برخی از مشتریان ماهان سرور

با سرویس های میزبانی ماهان سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید

مقالات مرتبط

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است