سیستم مدیریت محتوا

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت با استفاده از این ابزارها

سیستم مدیریت محتوای سایت یک پلتفرم می باشد که به کاربر اجازه می دهد تا محتوای وب سایت را ایجاد و مدیریت کند. این پلتفرم یک راه حل ساده و سریع برای اشخاص با هر سطح از دانش کدنویسی است.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت به شما کمک می کند تا رقبای خود را بهتر بشناسید. برای اینکار روش های مختلفی وجود دارد که آنها را باهم بررسی خواهیم کرد.

فهمیدن سیستم مدیریت محتوای یک سایت به چه درد می خورد؟ تا به حال برای شما پیش آمده که به وبسایتی بروید و از محیط کاربری آن وبسایت لذت ببرید و به خودتان بگویید که آیا می شود سایت خود را به این شکل طراحی کنید؟ جواب شما بله است و برنامه هایی به این شکل طراحی شده اند که مشخصات سیستم مدیریت محتوای یک سایت را به شما می گوید.

این اولین قدم شما برای طراحی وبسایت بعد از خرید هاست و دامنه است. زمانی که سیستم مدیریت محتوای خود را انتخاب کردید، باید به دنبال یک قالب وردپرسی جذاب باشید که نیازهای شما را پوشش دهد. مقوله انتخاب قالب به قدری اهمیت دارد که پروسه انتخاب هاست را هم تحت الشعاع قرار می دهد.

هم در این امر دخیل است به عنوان مثال اگر تمایل به استفاده از قالب های سگین دارید می توانید از هاست مخصوص وردپرس کمک بگیرید. در این مقاله می خواهیم برای شما بهترین ابزارهای تشخیص سیستم مدیریت محتوای سایت را معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت

سیستم مدیریت محتوای سایت یک پلتفرم می باشد که به کاربر اجازه می دهد تا محتوای وب سایت را ایجاد و مدیریت کند. این پلتفرم یک راه حل ساده و سریع برای اشخاص با هر سطح از دانش کدنویسی است.

در ادامه تصمیم داریم بهترین ابزارهای تشخص سیستم مدیریت محتوا را معرفی کنیم.

What CMS
IsitWP
Rescan
Wappalyzer
BuiltWith

1- تشخیص سیستم مدیریت محتوای سایت با What CMS

what cms یک ابزار آنلاین است که بیش از 140 نوع سیستم های مدیریت محتوا را تشخیص می دهد. هر زمانی وب سایتی از طریق این ابزار بررسی شود در سریع ترین شکل ممکن سیستم مدیریت محتوای را شناسایی کرده و در دیتابیس خود ذخیره می کند.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت

برای بررسی عملکرد این ابزار تنها کافیست به آدرس https://whatcms.org/ مراجعه نموده، آدرس وبسایت مورد نظرتان را در فیلد مربوطه وارد نمایید سپس روی دکمه Deect CMS کلیک کنید.

2- شناسایی قالب سایت با IsitWP.com

IsitWP یکی دیگر از ابزارهای تشیص سیستم مدیریت محتوا است. این ابزار اطلاعاتی جامع از سایت هایی ارائه می دهد که بر پایه وردپرس راه اندازی شده اند. حتما می پرسید چه نوع اطلاعاتی؟ مواردی مثل اینکه این سایت از وردپرس استفاده کرده یا خیر؟ افزونه های مهم استفاده شده در سایت، همچنین قالب فعال سایت را به شما معرفی میکند.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت

اگر سایتی در نظرتان جذاب جلوه کرد تنها کافیست به آدرس www.isitwp.com مراجعه نمایید. ادرس سایت دلخواه خود را وارد کنید و آنالیز دقیقی از آن به دست آورید.

3- فهمیدن سیستم مدیریت محتوا سایت با Rescan

ابزار Rescan در گذشته با نام Allora.io خدمات خود را ارائه می کرد از جمله ابزارهایی می باشد که برای شناسایی سیستم مدیریت محتوا کاربرد دارد. این ابزار برای شناسایی بیش از 2000 نوع CMS مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت

Rescan حتی پیشنهاد استفاده از سیستم های مدیریت محتوای محبوب بر اساس نظر کاربران را ارائه می دهد. برای بررسی این ابزار آنلاین تنها کافیست به آدرس rescan.io مراجعه کنید.

4- تشخیص پلتفرم سایت با افزودنی Wappalyzer

زمانی که وب سایت های متعددی را بررسی می کنید مراجعه مکرر به سایت های آنلاین تشیپخیص cms کمی زمانبر و حوصله سربر می شود. بنابراین در چنین شرایطی پیشنهاد می کنیم یک افزودنی کروم مثل Wappalyzer را روی مرورگر خود نصب و فعال نمایید.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت

به این ترتیب هر زمان که تمایل داشتید می توانید سایت دلخواه خود را تنها با کلیک روی افزودنی بررسی و سیستم مدیریت محتوای آن را در کسری از زمان تشخیص دهید.

5- فهمیدن پلتفرم سایت با BuiltWith

وب سایت builtwith.com نیز یکی دیگر از ابزارهای خوب شناسایی سیستم مدیریت محتوا می باشد. این ابزار یکی از جامع ترین روش های شناسایی سیستم مدیریت محتوا بشمار می رود که نه تنها به شما می گوید این سایت از کدام CMS استفاده می کند بلکه تمامی افزودنی و پلاگین های نصب شده روی وبسایت را نیز گزارش می دهد.

تشخیص سیستم مدیریت محتوا یک سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا