آموزش وردپرس

مروری بر پیشخوان وردپرس – ناحیه کاربری وردپرس

در مجموعه آموزش وردپرس مجله اینترنتی ماهان سرور، از ابتدا تمامی مطالبی را که برای یادگیری وردپرس نیاز دارید بدانید به شما آموزش خواهیم داد. این آموزش ها در قسمت های کوچک تهیه شده اند تا بتوانید برای یادگیری هر کدام از ویژگی های وردپرس، تمرکز کافی داشته باشید. در این قسمت از مجموعه آموزش وردپرس از مجله اینترنتی ماهان سرور و در ادامه بررسی پیشخوان وردپرس می خواهیم ناحیه کاربری وردپرس را به شما معرفی کنیم. پس از نصب وردپرس و ورود به پیشخوان آن، سه بخش مهم را در پیشخوان می بینیم که در قسمتهای قبلی نوار ابزار وردپرس و  منو ادمین وردپرس را به شما معرفی کردیم. در این قسمت ناحیه کاربری وردپرس را مورد بررسی قرار می دهیم.

همچنان همراه ماهان سرور ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ، سرور اختصاصی و سرور مجازی باشید.

همانگونه که در تصویر زیر می بینید، در ناحیه کاربری پنل های مختلفی وجود دارد. این پنل ها عبارتند از:

  1. پنل هایی که در بالای آنها علامت ضربدر است را می توانید ببندید.
  2. نمایش این پنل ها را می توانید به صورت کامل یا محدود در بیاورید.
  3. می توانید با استفاده از drag & drop این پنل ها را جا به جا کنید.

ناحیه کاربری وردپرس

دیگر ویژگی های ناحیه کاربری وردپرس

در بالای ناحیه کاربری پیشخوان وردپرس دو گزینه تنظیمات صفحه و راهنما را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی هر کدام از آنها، گزینه های جدید نمایش داده می شود. این گزینه ها در رابطه با نمایش یا عدم نمایش پنل ها در ناحیه کاربری است.

02 ناحیه کاربری وردپرس

تا این جا با تمامی قسمت های پیشخوان وردپرس یک آشنایی کلی پیدا کرده اید. از قسمتهای بعدی مجموعه آموزش وردپرس، به نحوه نوشتن مطالب در وب سایت وردپرسی و دیگر ویژگی های وردپرس می پردازیم. از اینکه تا پایان این مقاله همراه مجله اینترنتی ماهان سرور بودید سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا