میزبانی وب

5 ویژگی مهم برای خرید هاست نود جی اس NodeJS ؟

اگر چه ما قبلا در خصوص هاست نود جی اس NodeJS در ماهان سرور مقالاتی را منتشر کرده ایم اما در توضیحی بیشتر باید بگویم که این هاست توسط قشر خاصی از برنامه نویسان خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد

خرید هاست نود جی اس NodeJS و این که از چه شرکتی این خدمت را دریافت کنند به عنوان یک چالش همیشه پیش روی توسط برنامه نویسان و مالکین وبسایت ها قرار دارد ؟

بنابراین اگر شما هم قصد دارید از سرویس هاست نود جی اس nodejs استفاده کنید و یا اگر توسعه دهنده نود جی اس (nodejs) هستید و به دنبال هاست nodejs با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید ما در ماهان سرور بر روی کلیه ی سرویس های هاستینگ نود جی اس NodeJS را ران کرده ایم.

اگر چه ما قبلا در خصوص هاست نود جی اس NodeJS در ماهان سرور مقالاتی را منتشر کرده ایم اما در توضیحی بیشتر باید بگویم که این هاست توسط قشر خاصی از برنامه نویسان خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین حساسیت و عملکرد فنی نرم افزاری و سخت افزاری برای داشتن یک هاست نود جی اس NodeJS بدون مشکل فنی بایستی توسط شرکت ارائه دهنده ی سرویس مورد توجه ویژه قرار بگیرد تا رضایتمندی برنامه نویسان را جلب کند که در این خصوص ماهان سرور به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده ی سرویس هاست نود جی اس NodeJS تا به امروز توانسته ایت که این رضایتمندی را جلب کند.

قبل از خرید هاست نود جی اس NodeJS چکار باید کرد ؟

قبل از این که تصمیم می‌گیرد هاست نود جی اس NodeJS را انتخاب و خریداری کنید، تحقیق در خصوص منابع سخت‌افزاری هاست از‌ جمله مواردی است که  باید به آن توجه کرد. یا شاید ممکن است برایس توسعه نرم افزارتان به هاست اشتراکی NodeJS یا هاست اختصاصی نیاز داشته باشید. علاوه‌ بر‌ این، ارائه‌دهندگان سرویس‌های هاستینگ احتمال دارد موارد مختلف دیگری را هنگام خرید هاست NodeJS به‌‌رایگان یا گاهی با دریافت هزینه‌ای اندک دراختیارتان قرار دهند. بنابراین، اطلاعات کافی درباره اینکه کدام ویژگی‌ها در استفاده از هاست نود جی‌ اس برایتان کاربرد بیشتری دارد، می‌تواند به شما در انتخاب هاست مناسب کمک کند.

بنابراین برنامه نویسان با خرید هاست نود جی اس NodeJS ، به قابلیت هایی همانند Runtime یا زمان اجرای از پیش نصب‌شده، زیرساخت‌های موردنیاز و فریم‌ورک‌های شناخته‌شده نود جی اس مانند Express،‌ Koa و Hapi دسترسی خواهند داشت. هاست نود جی اس ابزار و خدمات گسترده‌ای را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند برنامه‌های خود را گسترش دهند. با خرید هاست نود جی اس، دیگر نیازی به پیکربندی و انجام تنظیمات برای آماده‌سازی محیط میزبانی نیست.

هاست نود جی اس nodejs

از مهم‌ترین نکات هنگام خرید هاست نود جی اس NodeJS نوع پایگاه داده است

شرکت‌های هاستینگ همانند ماهان سرور برای ارائه هاست نود جی اس، دیتابیس‌های مختلفی مانند Mariadb و MySQL را ارائه می‌دهند؛ با این‌حال، بهترین پایگاه داده که در عین مدیریت بسیار ساده با سرعت بالا به دستورات پاسخ می‌دهد، پایگاه داده MongoDB است.

شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده هاست نود جی اس، معمولا در پلن‌های خود، دیتابیس MongoDB را هم قرار می‌دهند؛ بنابراین علاوه‌بر نوع دیتابیس هنگام خرید هاست node js، به اعتبار شرکت هاستینگ دقت کنید. اگر قصد دارید برای کسب‌وکار خود، یک وبسایت راه‌اندازی کنید،

هاست Nodejs چیست و چه امکاناتی برای توسعه وب و اپلیکیشن به شما می دهد؟

5 ویژگی مهم برای خرید هاست نود جی اس NodeJS

1-  قابلیت پشتیبانی از FTP

FTP به شما امکان می‌دهد تا بتوانید فایل‌ها و محتواهای موردنیازتان را به‌سرعت روی هاست خود بارگذاری کنید. این موضوع خصوصاً زمانی بسیار کارایی خواهد داشت که دیتاهای پرحجمی را روی هاست آپلود کنید. با این توضیحات، در مواقعی که می‌خواهید از هاست برای NodeJS استفاده کنید، این معیار را نیز مدنظر قرار دهید.

2- گواهی SSL رایگان

امروزه، تمامی وب‌سایت‌ها برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران باید از گواهی SSL معتبر استفاده کنند. اغلب مواقع با خرید خرید هاست نود جی اس NodeJS می‌توانید از گواهی SSL رایگان ارائه‌شده روی پلن انتخابی‌تان استفاده کنید.

3- پشتیبانی از پایگاه داده‌ 

یکی دیگر از ویژگی مهم برای خرید هاست نود جی اس NodeJS پشتیبانی از پایگاه‌‌های داده‌ مورد دلخواه برنامه نویسان است. گاهی اوقات ارائه‌دهندگان هاستینگ ممکن است در پلن‌های خود برای هاست Node، دیتابیس را هم قرار دهند. بنابراین، به هنگام خرید هاست NodeJS به این موضوع توجه کنید.

4-  آپ‌تایم مداوم

یکی دیگر از معیارهای بسیار مهم در انتخاب و خرید هاست NodeJS، زمان آپ‌تایم آن است. آپ‌تایم درواقع مدت‌زمان در‌دسترس و فعال‌ بودن هاست شماست.

۵-  تیم پشتیبانی قوی

وقتی برای استفاده از هاست نود جی‌ اس به مشکل برخورد کنید، باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکلتان رفع شود. به‌همین‌دلیل، توصیه می‌‌کنیم قبل از خرید هاست، به کیفیت پشتیبانی تیم فنی دقت کنید.

فراموش نکنید که ممکن است گاهی اوقات ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ تنظیمات و پیکربندی هاست را برای اجرای برنامه‌های نوشته‌شده با NodeJS انجام داده باشد. در این مواقع، به عملیات اضافی برای ایجاد هاست NodeJS نیازی نخواهید داشت؛ اما گاهی اوقات احتمال دارد این کار را ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ انجام نداده و لازم باشد تا خودتان این کار را انجام دهید. درادامه، نحوه نصب NodeJS روی هاست را توضیح خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا