میزبانی وبطراحی سایت

هاست Nodejs چیست و چه امکاناتی برای توسعه وب و اپلیکیشن به شما می دهد؟

در حالی که سرویس‌های اکثر هاستینگ‌های ایرانی برای توسعه وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های PHP و ASP بهینه شده است، جای خالی هاست Nodejs به شدت احساس می‌شود. شاید شما هم تا به حال خواسته‌اید یک وبسایت یا اپلیکیشن را با زبان برنامه نویسی Nodejs ساخته و انتشار دهید، اما وقتی که به دنبال هاست مناسب برای این کار جستجو کرده‌اید با این پاسخ از سوی هاستینگ‌ها مواجه شده‌اید که برای توسعه و انتشار یک برنامه به زبان Nodejs باید از سرور مجازی استفاده کنید.

اما استفاده از سرور مجازی گزینه مد نظر شما نیست و ترجیح می‌دهید که به جای آن از هاست اختصاصی Nodejs استفاده کنید.

هاست Nodejs چه امکاناتی به شما می‌دهد؟

در واقع کاری که هاست nodejs انجام می‌دهد این است که شما را از رسیدگی به برخی از فرایندهایی که نیازی به درگیر کردن خود با آنها ندارید بی نیاز می‌کند. بدین ترتیب سرعت توسعه پروژه شما بسیار بالا می‌رود.

در میان شرکت‌های هاستینگ ایرانی ، ماهان سرور که نزدیک به 10 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات هاست و دامنه ، سرور مجازی و سرور اختصاصی دارد و از طرفی با ارائه هاست دانلود و هاست پربازدید به برخی از وب سایتهای پربازدید ایرانی روز به روز سهم بیشتری از بازار میزبانی وب در ایران را به خود اختصاص می‌دهد، هم اکنون اقدام به ارائه سرویس ویژه‌ای به نام هاست nodejs کرده است.

هاست نود جی اس ماهان سرور چه ویژگیهایی دارد؟

در زیر لیستی از ویژگی‌هایی که هاست نود جی اس ماهان سرور و امکاناتی که به توسعه دهندگان میدهد را معرفی کرده‌ایم:

  1. آماده برای استفاده از MongoDB و MySQL
  2. دسترسی به SSH و SCP
  3. بکاپ گیری مداوم و محافظت از داده‌های شما
  4. امکان استفاده از Websocket ها و io
  5. امکان اجرای REST API ، بازی‌هاو برنامه‌های Event-Driven
  6. آپلود راحت برنامه ها با FTP یا FTP به همراه TLS/SSL بدون نیاز به یادگیری دستورات GIT

( هنگامی که یک فایل آپلود می‌شود، ما به صورت خودکار برنامه خود را برای راه اندازی جدید ترین نسخه، بازسازی می‌کنیم.)

  1. امکان گسترش فضای میزبانی و ارتقا منابع مورد نیاز در هر لحظه و مدیریت ترافیک
  2. امکان مانیتور کردن لحظه‌ای میزان استفاده از CPU و حافظه جهت تصمیم گیری در راستای ارتقاء سرویس
  3. داشبورد قدرتمند هاست node js ماهان سرور به شما این امکان را می‌دهد که در عرض چند ثانیه برنامه خود را اجرا کنید. زیر ساخت قوی ماهان سرور برای انتشار برنامه‌های node js به شما درباره عملکرد و آپتایم بالا اطمینان می‌دهد.
  4. هاست Nodejs ماهان سرور به شما یک محیط روزآمد و کامل را برای انتشار و مدیریت برنامه‌های نوشته شده با Nodejs می‌دهد. شما علاوه بر اینکه می‌توانید از امکانات آخرین نسخه زبان برنامه نویسی استفاده کنید، می‌توانید بنا بر نیاز خود از هر یک از نسخه‌های قدیمی تر نیز استفاده کنید.

ماهان سرور علاوه بر هاست nodejs چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هاست نود جی اس ماهان سرور یکی از آخرین سرویس‌های ارائه شده توسط این هاستینگ است. ارائه سرور مجازی در ایران ، آلمان، هلند و فرانسه، سرور مجازی انکد ، سرور اختصاصی ایران ، آلمان، هلند، فرانسه، انگلیس و آمریکا، ارائه انواع لایسنس های سرور ، کانفیگ و مدیریت سرور، خدمات کولوکیشن ایران و در نهایت انواع پلنهای هاست بویژه هاست دانلود و هاست پربازدید از دیگر سرویس‌هایی است که  ماهان سرور ارائه میدهد.

پشتیبانی 24 ساعته و حرفه‌ای

شاید شما پیش از این از شرکتهای بسیار مطرح هاستینگ، هاست تهیه کرده باشید و با توجه به تبلیغات وسیعی که این شرکت‌ها انجام داده‌اند، انتظار یک پشتیبانی حرفه‌ای و سریع را داشته‌اید. اما در عمل با تاخیر در پاسخگویی و نادیده گرفته شدن نسبی روبرو شده‌اید. ماهان سرور این موضوع را ریشه یابی کرده و متوجه شده است که وقتی یک شرکت هاستینگ اکثر توجه خود را معطوف به رفع نیازهای مشتریان بزرگ خود کند، خواه ناخواه در ارائه خدمات پشتیبانی به دیگر مشتریان با مشکل مواجه می‌شود.

هاست nodejs

هاست node js ماهان سرور

ماهان سرور برای هر یک از نیازهای وبمسترها و توسعه‌دهندگان ایرانی یک راه‌حل ویژه دارد. هاست node js ماهان سرور یکی از جدیدترین خدماتی است که بنا به درخواست بسیاری از مشتریان ارائه میشود.

در حالی که بسیاری از شرکت های هاستینگ در پاسخ به پرسش مشتریان خود مبنی بر ارائه هاست nodejs به آنها پیشنهاد استفاده از سرورهای مجازی برای میزبانی node js را می‌دهند، ماهان سرور هاست های خود را برای ارائه حرفه ای هاست نود جی اس بهینه کرده است.

هاست نود جی اس ماهان سرور، هاستی است که تمامی ابزارهای لازم برای انتشار، مدیریت و گسترش وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های node js را در اختیار شما قرار میدهد. تمام آن چیزی که از یک هاست nodejs می خواهید را می‌توانید در خدمات هاستینگ ماهان سرور بیابید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص هاست نود جی اس با کارشناسان ماهان سرور که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا