آموزش وردپرسسیستم مدیریت محتوامیزبانی وب

هاست وردپرس مناسب برای سایت چه مشخصاتی باید داشته باشد ؟

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی php ساخته شده و هاست وردپرس روی سرورهایی که php نصب باشد، قابل‌اجراست. هاست‌های وردپرسی ازنظر سیستم‌عامل به دو نوع هاست لینوکس و ویندوز تقسیم می‌شوند. انتخاب هرکدام از سیستم‌عامل‌ها، با توجه به کنترل پنل و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، برعهده شماست.

قبل از توضیح در خصوص هاست وردپرس باید گفت که وردپرس یکی از بهترین محبوب ترین مدیریت محتواهایی است که برای طراحی و راه اندازی سایتت استفاده می شود. بنابراین اگر شما نیز قصد طراحی سایت و یا راه اندازی سایت برای کسب و کارتان را دارید . هرگز استفاده از هاست وردپرس را فراموش نکنید .

قابلیت های هاست وردپرس ؟

سرعت، قدرت و قابل اطمینان بودن از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهای هاست وردپرس است. چرا که هر طراح و مالک سایت باید در یک بستر مناسب آن هم از نظر سرعت لود سایت، امنیت حفظ داده ها و قابل اطمینان بوده شرکت ارائه دهنده ی سرویس وردپرس ، میزبانی هاست وردپرس را دریافت کند.

به عبارتی دیگر هاست وردپرس در واقع یک سرور بهینه شده و مخصوص برای طراحی و میزبانی سایت با مدیریت محتوای وردپرس WordPress است. که در این سرویس سرور مخصوص WordPress به صورت تخصصی از لحاظ سرعت، امنیت، شتاب، سئو و … برای سایت های وردپرسی بهینه و تنظیم شده و البته با استفاده از چندین لایه کشینگ و با بهره گیری از کنترل پنل محبوب cPanel میزبانی سایت انجام می شود.

مشاهده قیمت های 

هاست وردپرس ایران
در ماهان سرور

 با سرعت بالا، گارانتی بازگشت وجه و بکاپ‌گیری روزانه

انواع هاست مناسب وردپرس ؟

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی php ساخته شده و هاست وردپرس روی سرورهایی که php نصب باشد، قابل‌اجراست. هاست‌های وردپرسی ازنظر سیستم‌عامل به دو نوع هاست لینوکس و ویندوز تقسیم می‌شوند. انتخاب هرکدام از سیستم‌عامل‌ها، با توجه به کنترل پنل و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، برعهده شماست.

هاست لینوکس وردپرس روی سیستم‌عامل لینوکس با کنترل پنل‌های سی‌پنل و دایرکت ادمین ارائه می‌شود. از سیستم‌عامل ویندوز برای هاست ویندوز وردپرس و کنترل پنل پلسک استفاده می‌شود.

مزایای هاست وردپرس ؟

  • هاست اختصاصی وردپرس امن، سریع و ساده می باشد.
  • میزبانی وردپرس نتیجه تجربه متخصصین با تجربه و فنی وردپرسی است.
  • هاست ویژه وردپرس بهینه و پرسرعت برای وب سایت های بزرگ میباشد.
  • مناسب برای مدیران سایت هایی است که به سرعت، امنیت و بهره وری اهمیت می دهند.
  • منابع کاملا اختصاصی و بدون محدودیت دارد.

پیش نیازهای هاست وردپرس

به عنوان نمونه اگه ما بیایم و یک هاست ویندوزی بخریم تا اقدام به نصب وردپرس روی اون کنیم مطمئنا هیچ کاربردی نداره، چرا که هاست‌های ویندوزی برای اسکریپتی که با زبان برنامه‌نویسی PHP ساخته شدن کاربرد نداره، البته با یک سری کارهای پیچیده می تونید از این کار استفاده کنید که اصلا پیشنهاد نمیشه این کارها رو انجام بدین، پس بیاید تا با هم ببینیم وردپرس برای اجرا و پردازش اطلاعات عظیمی که قراره روز به روز در دیتابیس ذخیره و اضافه بشن به چه چیزهایی نیاز دارد.

  • استفاده از PHP ورژن ۵٫۲ و بالاتر
  • پایگاه داده Mysql ورژن ۵٫۰ و بالاتر و یا پایگاه داده MariaDB با ورژن ۱۰ یا بالاتر
  • سرور لینوکس از نوع آپاچی، Nginx
  • و…

اما با با خرید و  استفاده از هاست وردپرس شما به صورت آماده از زیر ساخت های یک هاست خوب در حالی استفاده خواهید کرد، که دیگر هیچ چالشی در خصوص میزبانی سایتتان پیش روی شما نخواهد بود.

انواع سرویس های WordPress Hosting:

سرویس اشتراکی

در این نوع سرویس معمولا یک سرور به بخش های زیادی تقسیم میشود و به چندین کاربر اختصاص داده میشود. در  سرویس میزبانی وردپرسی معمولا حجم ذخیره سازی پایین است و شاید ترافیک و یا حتی قدرت سایت نیز کمی پایین است اما از نظر قیمت به صرفه می باشد.

سرویس مجازی اختصاصی (VPS)

این نوع از سرویس هاست وردپرس ایران، در اصل یک سرور مجازی می باشد که به کاربر اختصاص داده میشود و به طور اختصاصی مخصوص کاربر می باشد. سرویس میزبانی وردپرس، از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

سرویس های تمام اختصاصی (Dedicated)

این نمونه از سرویس مدیریت برای سرعت و قدرت سایت مناسب است؛ ولی از قیمت بالایی برخوردار است. برای این سرویس، یک سرور جدا به شما اختصاص داده میشود و کاملا مخصوص شما می باشد و این قدرت، سرعت و امنیت وبسایت شما را بالا می برد.

سرویس های ابری (Cloud)

این مدل از سرویس ها نیز یکی از انواع سرویس هایی هستند که می توانید پس از خرید هاست وردپرسی ارزان، از آن استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب سرویس ابری به عنوان سیستم مدیریت مورد نظر خود، با یک اینترنت پرسرعت استفاده های لازم خود از میزبانی داشته باشید. امنیت و قدرت این نوع host بسیار بالاست. نکته دیگر درباره سرویس های ابری زمان Uptime آپ تایم بودن بالاست وکاربران می توانند در هر زمان وارد سایت شما شوند واز بخش های مختلف آن استفاده کنند.

چرا سرویس میزبانی هاست وردپرس ماهان سرور را بخریم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه روزهای هفته/ماه
  • ارائه هاست وردپرس ارزان‌ قیمت
  • گارانتی بازگشت وجه
  • نصب خودکار وردپرس و افزونه‌ها
  • به‌روزرسانی خودکار وردپرس و افزونه‌ها
  • امکان تغییر سرویس در سریع‌ترین زمان
  • سرعت بالا و بهینه برای سئو
  • بکاپ‌گیری روزانه از وب‌سایت
  • تیم پشتیبانی و مشاوره برای ایمن‌سازی وردپرس
  • به‌کارگیری فایروال‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای افزایش امنیت
  • مانیتورینگ شبانه‌روزی سرورها
  • استفاده از فناوری‌های قدرت‌مند و پیشرفته ذخیره‌سازی
  • بهره‌گیری از معتبرترینCDN ها،Patch ها

بنابراین هاست وردپرس، یکی از بهترین سایت های میزبانی است برای کسانی که می خواهند از سرویس میزبانی ابری یا cloud hosting استفاده کنند. هاست ابری وردپرس بر خلاف هاست اشتراکی برای سایت هایی مناسب است که دارای ترافیک نسبتا بالایی می باشند. به دلیل اینکه مدیران سایت، دیگر دغدغه ای برای مدیریت کردن سرور خود ندارند. هاست وردپرس ماهان در بستر لینوکس به همراه کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه میشود.

در هاست وردپرس ماهان سرور از فناوری‌های به‌روز و پیشرفته برای ذخیره‌سازی استفاده شده است. قابلیت افزایش فضا و تغییر سرویس‌ در سریع‌ترین زمان بعد از ثبت سفارش وجود دارد. در راستای رضایت مشتری پشتیبانی فنی در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. ازاین‌رو خدمات نصب و راه‌اندازی وردپرس توسط کارشناسان ماهان سرور انجام می‌شود. می‌توانید در این خصوص با مرکز ارتباط تلفنی ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا