آموزش وردپرس

معرفی 5 وب‌سایت برای آموزش وردپرس

0
(0)

با وجود آن‌که کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به نسبت سایر سیستم‌ها ساده‌تر است، اما هزاران نکته‌ی ریز و درشت در ارتباط با این سیستم مدیریت محتوا وجود دارند که برای عملکرد بهتر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر نمی‌خواهید به کلاس‌های آموزش وردپرس بروید می‌توانید بسیاری از این نکات را از منابع انگلیسی‌زبان فراگیرید. من در این نوشتار به معرفی 5 وب‌سایت انگلیسی که هر یک مرجعی معتبر از آموزش‌های وردپرس، از جمله ویدئو، اینفوگرافی، متن و …، هستند می‌پردازم. امیدوارم برای‌تان مفید باشند.

سایت‌های آموزش وردپرس

1- wordpress.org

اولین وب‌سایت فهرست ما وب‌سایت جهانی خود وردپرس است. در این وب‌سایت، که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به تعداد بسیار زیادی افزونه دسترسی داشته باشید و هم‌چنین جدیدترین آپدیت وردپرس را دانلود کنید.

2- wplift.com

آموزش وردپرس

wplift یک وب‌سایت جامع و کامل برای آموزش وردپرس است. مقالات بسیار زیاد و البته بسیار خوبی در این وب‌سایت در مورد وردپرس موجود اند و هم‌چنین امکان دانلود بسیاری از افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس از طریق این وب‌سایت وجود دارد. جالب آن که این افزونه‌ها و قالب‌ها عمدتاً به صورت رایگان عرضه شده‌اند، بنابراین اگر به دنبال قالب و افزونه‌ وردپرس به رایگان هستید وب‌سایتwplift.com را از دست ندهید.

3- wordpress.tv

ویدئو ابزاری عالی برای آموزش وردپرس است و بسیاری از کاربران نیز ترجیح می‌دهند که از ویدئو برای یادگیری مفاهیم وردپرسی استفاده کنند. برای مشاهده‌ی تعداد زیادی ویدئو در راستای آموزش وردپرس می‌توانید از وب‌سایت wordpress.tv استفاده کنید.

4- wpbeginner.com

اگر تازه با وردپرس آشنا شده‌اید wpbeginner می‌تواند بهترین منبع برای آشنایی شما با مفاهیم وردپرس باشد. البته این وب‌سایت صرفاً برای تازه‌کارها نیست و نکات آموزشی آن برای سایر کاربران وردپرس نیز می‌توانند کاربردی باشند. ذکر این نکته لازم است که از وب‌سایت wpbeginner.com  امکان دانلود قالب و افزونه نیز وجود دارد.

5- wpkube.com

در wpkube.com می‌توانید به بسیاری از افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس دسترسی داشته باشید. برای آنانی هم که به دنبال مطالبی در زمینه‌ی آموزش وردپرس هستند مقالات زیادی در این وب‌سایت وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا