دیجیتال مارکتینگسرور اختصاصی

5 نکته کلیدی در خصوص خرید سرور اختصاصی ایران ؟

با خرید سرور اختصاصی ایران برای میزبانی وب سایت های ایرانی، سرعت دسترسی کاربران ایرانی تا حدود 4 برابر افزایش پیدا می‌کند. این موضوع تاثیر مثبتی در تجربه کاربری کاربران شما داشته و به صورت غیر مستقیم در SEO وب سایت شما تاثیرگذار است.

0
(0)

نکته کلیدی زیادی در خصوص خرید سرور اختصاصی ایران وجود دارد که هر وب مستری باید به آن توجه نماید چرا که در خرید سرور اختصاصی ایران جزئیات علمی و فنی زیادی وجود دارد بایستی بر اساس نیازمندی های خود اقدام به تهیه سرور مجازی کنیم. با ماهن سرور همراه باشید.

1 – خرید سرور اختصاصی ایران و مدیریت آن ؟

اگر با مدیریت سرور اختصاصی را بلد هستید حتما اقدام به خرید سرور اختصاصی ایران  کنید چرا که یکی از اصلی‌ترین مزایای سرور اختصاصی این است که همه چیز دست خودتان هست. در سرور اختصاصی دسترسی مدیریت سرور یا دسترسی Root و SSH به‌ طور کامل دست خودتان است؛ درنتیجه دستتان برای ایجاد تغییرات، نصب نرم‌افزار، انجام تنظیمات و کانفیگ‌های مختلف روی سرورتان باز است.

2- چرا خرید سرور اختصاصی ایران توصیه می شود ؟

با خرید سرور اختصاصی ایران برای میزبانی وب سایت های ایرانی، سرعت دسترسی کاربران ایرانی تا حدود 4 برابر افزایش پیدا می‌کند. این موضوع تاثیر مثبتی در تجربه کاربری کاربران شما داشته و به صورت غیر مستقیم در SEO وب سایت شما تاثیرگذار است. سرورپارس این افتخار را دارد که با ایجاد یک شبکه خصوصی و در اختیار گرفتن بهترین و بروز ترین تجهیزات سخت افزاری در بهترین دیتاسنترهای پارس آنلاین، شاتل و آسیاتک در خدمت شما مشتریان عزیز است.

ماهان سرور با ارائه سرور اختصاصی ایران با جدیدترین سرورها و معتبرترین برندهای جهانی به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات میزبانی وب در خدمت شما است. در صورت نیاز به تهیه و خرید سرور اختصاصی اروپا نیز می‌توانید با استعلام قیمت و هزینه سرور اختصاصی از بخش فروش، سرویس مورد نیاز خود را تهیه کنید.

3- ویژگی‌های خرید سرور اختصاصی ایران از ماهان سرور ؟

بیشترین عملکرد 
سرور اختصاصی ایران، با توجه به دیتاسنتر داخلی، دارای سرعتی فوق‌العاده‌ برای سایت‌های داخلی است. ماهان سرور با استفاده از فناوری روز دنیا، بهترین سرورها با بیشترین سرعت پردازش را جمع‌آوری کرده تا ضامن کیفیت باشد.

سرعت بالا در تحویل محصول

تحویل سریع محصول را با ماهان سرور تجربه کنید. تنها با یک تیکت از راهنمائی مشاوران ماهان سرور برخوردار شوید و بهترین سرور اختصاصی ایران را تهیه کنید.
هدف ما این است تا با ارائه محصولی با کیفیت، رضایت شما را جلب کرده و در کنار کسب و کارتان باشیم.

قدرت بسیار بالا سرور اختصاصی ایران

به دلیل اینکه تمام منابع یک سرور اختصاصی کاملاً در انحصار شماست، به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت بالایی را تجربه کنید. سرورهای اختصاصی ایران توسط تیم ما تهیه شده و در بهتری دیتاسنترهای ایران، محافظت و نگهداری می‌شود.

مقیاس پذیری سرورهای اختصاصی ماهان سرور

ماهان سرور سعی کرده سرورهایی در اختیارتان بگذارد که مقیاس پذیر باشند. مقیاس پذیر بودن یک سرور به عواملی بسیار زیادی بستگی دارد اما شما در ماهان سرور می‌توانید سرورهای خود را ارتقا داده و از منابع بیشتری بهره‌مند شوید.

4- خرید سرور اختصاصی ایران وتوجه به پردازنده (CPU) ؟

پردازنده مهم ترین ویژگی است که سرور شما را متمایز از سیستم های کامپیوتری قدرتمند می کند. پردازنده ای که در سرورها کار گذاشته می شود، بسیاری قدرتمند است و هر اندازه که توان و قدرت این قطعه فیزیکی بالاتر باشد، همان اندازه نیز سرعت سرور مجازی شما بالاتر خواهد بود.

یکی از بهترین برند هایی که در زمینه تولید پردازنده فعالیت می کند، شرکت اینتل است و آخرین نسل پردازنده یعنی سری E را وارد بازار کرده است. بنابراین اگر شما می خواهید که سرورتان بهترین باشد، حتما به پردازنده و برند آن توجه کنید. آخرین نسخه پردازنده سری E، نسخه E5-2690 V4 است.

5-  انتخاب هارد مناسب

به هنگام خرید سرور اختصاصی ایران باید به محاسبه ی نیازمندی خودتان دست به انتخاب هارد SSD مناسب بزنید. چرا که سرعت هارد های SSD از هارد دیسک ها بیشتر است و این موضوع سبب شده است که به یک انتخاب محبوب تبدیل شوند.

دلیل سرعت بالای هاردهای SSD این است که از مدار الکتریکی استفاده می کند و فاقد قطعه الکتریکی هستند که همین موضوع، زمان انتظار هنگام راه اندازی را کاهش می دهد و نیز شما با تاخیر کمتری در زمان باز کردن، جا به جایی کردن برنامه های حجیم، انجام دادن کارهای محاسباتی سنگین مواجه می شوید. از هاردهای SSD عموما بیشتر در سرورهای اختصاصی استفاده می شود و دلیل این موضوع غیرمکانیکی بودن آن‌هاست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا