میزبانی وب

مزایای خرید هاست ایران برای رشد سایت خود را نادیده نگیرید

با خرید هاست ایران از ماهان سرور این امکان برایتان فراهم می‌شود تا برای حفظ ارتباط خود با مشتریان از حساب ایمیل متصل به دامنه استفاده کنید. براساس نوع میزبانی خریده‌شده، می‌توانید یک یا چندین حساب برای ارسال و دریافت ایمیل داشته باشید.

این روزها و با شرایط خاص حوزه ی اینترنت در کشور مزایای خرید هاست ایران برای سایت های ایرانی از کسی پوشیده نیست. چرا که در چند سال اخیر، با افزایش روند رو به رشد فن‌آوری‌های مرتبط با اینترنت در داخل کشور و خصوصا توسعه و بهبود زیرساخت دیتاسنترها، شرکت‌های ارائه دهنده‌ی فضای هاست و میزبانی همچون ماهان سرور با فروش سرویس‌های مختلف هاست ایران توانسته اند که در توسعه ی وبسایت های داخل کشور خدمات بزرگی به وب مسترها ارائه دهند.

مزایای خرید هاست ایران

  1. سرعت بارگذاری سریع­‌تر (به دلیل فاصلۀ کمتر بین کاربر و میزبانی وب)
  2. عدم امکان تحریم (به دلیل نداشتن وابستگی به خارج از کشور)
  3. بارگذاری و باز شدن وب­سایت به هنگام اختلال­‌های بین المللی
  4. پورت و زیرساخت اینترنتی نسبتاً ضعیف‌­تر نسبت به سرویس­‌های خارجی
  5. پهنایِ باند گران­تر بخاطر محدودیت در نگهداری سرویس‌­ها

مزایای خرید هاست ایران و سرعت دسترسی و بارگذاری وب سایت 

به جرأت می‌توان گفت که مهمترین مولفه در خرید هاست پرسرعت، تاثیر آن بر سرعت بارگذاری وب‌سایت است. محل جغرافیایی استقرار سروری که میزبان یک وب سایت است، تاثیر مستقیم بر لود اولیه وب سایت دارد. هر چقدر این مکان نزدیکتر به کاربری باشد که در حال بارگذاری وب سایت است، سرعت بارگذاری اولیه سریع‌تر خواهد بود. با در نظر گرفتن این عامل، در صورتی که عمده بازدیدکنندگان وب سایت شما ایرانی هستند، قطعا خرید هاست ایران و استفاده از آن در سرعت بارگذاری وب سایت شما تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

کیفیت بالای سرویس هاستینگ را با خرید هاست ایران را تحربه کنید

در چند سال گذشته هیچ سایت ایرانی از هاست های داخلی استفاده نمیکرد و حتی سازمان های دولتی نیز به سمت هاست های خارجی روی آورده بودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت ایران در حوزه سرور و هاست داخلی توانست نظر تمام کاربران را به سمت خود جلب کند. به طوری که بسیاری از سایت های معتبر و موفق از هاست های ایرانی استفاده می کنند. در این میان اگر قصد خرید هاست ایران را دارید حتما از سرویس های ماهان سرور استفاده کنید چرا که از بروزترین فناوری های روز دنیا در ارائه خدمات هاستینگ برای مشتریان استفاده شده است.

خرید هاست ایران برای کدام مشاغل مناسب است؟

  • کسب‌وکارهای استارت‌آپی که منابع مالی محدودی دارند و به‌دنبال سنجش بازار هستند.
  • پروژه‌های دانشجویی که برای مدت‌زمان محدود می‌خواهند وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را در فضای اینترنت به استادان یا کاربران خود ارائه دهند.
  • کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار‌کننده رویدادهای آموزشی و تفریحی و فرهنگی که برای مدیریت رویداد طراحی شده‌اند.
  • برای بخش خبری و فرهنگی و آموزشی سازمان‌های دولتی و شرکتی و صنعتی که عمده بازدیدکنندگان و ترافیک دریافتی آن‌ها از موقعیت جغرافیایی ایران است.

خرید هاست ایران و رفع مشکلات حساب ایمیل اختصاصی وبسایت

با خرید هاست ایران از ماهان سرور این امکان برایتان فراهم می‌شود تا برای حفظ ارتباط خود با مشتریان از حساب ایمیل متصل به دامنه استفاده کنید. براساس نوع میزبانی خریده‌شده، می‌توانید یک یا چندین حساب برای ارسال و دریافت ایمیل داشته باشید. استفاده از حساب‌های چندگانه علاوه‌بر اینکه سازمانتان را بزرگ‌‌تر و حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد، باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود. همچنین، با حساب‌های چندگانه می‌توانید فعالیت‌های تبلیغاتی را از فعالیت‌های تجاری به‌طورجداگانه سازمان‌دهی کنید.

بدین‌ترتیب، در سرویس میزبانی مدنظرتان باید امکان حذف و نگه‌داری و ایجاد ایمیل‌‌های مورد‌نیاز فراهم باشد. قابلیت‌های مختلف ایمیل این امکان را فراهم می‌کند تا چند سرویس و فرمت ایمیل را انتخاب کنید. همچنین، امکان ارسال ایمیل، پاسخ‌گویی خودکار، ذخیره پیش‌نویس، بایگانی‌ها، افزودن مخاطبان و… از دیگر ويژگی‌های سرویس ایمیل است.

خرید هاست ایران و خطر تحریم برای خذف داده ها

مشکل کشورهای بزرگ دنیا با کشور ما امری بدیهیست، همین امر باعث تحریم سایت های ما از سمت هاست های خارجی می شود. حال با عرضه هاست های ایرانی احتمال این تحریم ها به صفر می رسد و تمامی صاحبان کسب و کار بدون هیچ نگرانی می توانند سایت خود را راه اندازی کنند. البته ناگفته نماند کسانی که از هاست های خارجی استفاده می‌کنند از تمامی اطلاعات خود بک آپ تهیه می‌کنند تا در صورت بروز مشکل فایل‌های آن ها پاک نشود. ولی با این حال استفاده از هاست های داخل کشور مناسب تر است.

با خرید هاست ایران به سخت‌‌افزار و نرم‌افزارهای به‌روزی دسترسی دارید

خرید هاست ایران زمانی ارزشمند است که دیتاسنتر و سرورهای آن با تکنولوژی به‌روز و سخت‌افزارهای حرفه‌ای طراحی شده باشد. ازاین‌رو، هنگام خرید به نوع کنترل‌پنل میزبانی وب، پایگاه‌داده، تعداد زیر‌دامنه‌های مجاز، زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی‌شده، نوع سیستم‌عامل ویندوز یا لینوکس و… توجه کنید. که البته این موضوع در ماهان سرور حل شده با خرید هاست ایران در این شرکت از زیر ساخت های بروز ان استفا ده خواهید کرد.

با خرید هاست ایران ماهان سرور دیگر چالش پهنای باند نخواهید داست

پهنای باند معیاری برای اندازه‌گیری میزان داده ردوبدل‌شده میان وب‌سایت و بازدیدکنندگان است که معمولاً در بازه زمانی مشخصی (مثل ماهانه) ارائه می‌شود. پهنای باند یا ترافیک ماهانه سرعت انتقال داده را با واحد بیت یا بایت در ثانیه نشان می‌دهد. شرکت‌های میزبانی هاستینگ براساس میزان پهنای باند مجاز هاست از شما هزینه دریافت می‌کنند؛ درحالی‌که گاهی اوقات ممکن است براساس میزان پهنای باند مصرف‌شده هزینه هاست تعیین شود. دسترس‌پذیری و عملکرد وب‌سایت تحت‌تأثیر پهنای باند است و باید به‌صورت دوره‌ای نیازهای فعلی و آینده پهنای باند را برآورد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا