آموزش وردپرس

چگونه مشکل متن سفید در وردپرس و گم شدن دکمه های ویرایشگر را حل کنیم؟

شاید شما هم در وردپرس با این مشکل روبرو شده اید که متنی را که در پست های خود می نویسید نمایش داده نمی شود. زیرا متن به رنگ سفید نوشته شده است. به این مشکل، مشکل متن سفید در وردپرس می گوییم. معمولا وقتی که این مشکل در ویرایشگر متن وردپرس بوجود می آید، برخی از دکمه های ویرایشگر هم ناپدید می شوند. مثلا دکمه ای که شما را به حالت ویرایش کدهای html می برد نمایش داده نمی شود. اگر می خواهید که راه حل رفع مشکل متن سفید در وردپرس و گم شدن برخی از دکمه های ویرایشگر متن وردپرس را بیاموزید، تا پایان همراه مجله اینترنتی ماهان سرور باشید. ماهان سرور ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و هاست وردپرس ، سرور مجازی و سرور اختصاصی در ایران .

یک نکته برای افراد مبتدی

ممکن است عدم نمایش دکمه های ویرایشگر وردپرس با کلیک بر روی دکمه تغییر نوار ابزار حل شود. به تصویر زیر دقت کنید.

متن سفید در وردپرس

اولین راه حل مشکل متن سفید در وردپرس : پاک کردن cache مرورگر

بسیاری از کاربران وردپرس که این مشکل را داشتند، یا از مرورگر دیگری استفاده کردند و در مرورگر جدید این مشکل را مشاهده نکردند، یا با پاک کردن cache مرورگر دیگر شاهد این مشکل نبودند. در صورتی که این راه را امتحان کردید و جواب نگرفتید به سراغ راه حل بعدی بروید.

جایگزین کردن اسکریپت TinyMCE

برخی از افراد از افزونه TinyMCE برای استفاده از دکمه های متنوعی که به نوار ابزار ویرایشگر وردپرس اضافه میکند، استفاده می کنند. گاهی اوقات پس از بروزرسانی این افزونه مشکلاتی برای ویرایشگر وردپرس ایجاد می شود. در واقع بروزرسانی به درستی انجام نشده است و باید این مشکل را به روش زیر حل کرد:

از طریق نرم افزار FTP به پوشه ای که وردپرس را در آن نصب کرده اید بروید. بعد از آن به مسیر / wp-includes / js / tinymce / و پوشه جدید را جایگزین پوشه قدیمی کنید.

اگر این کار هم مشکل شما را حل نکرد به سراغ راه حل بعدی بروید.

تغییر در فایل wp-config

در این راه حل فایل wp-config را باز کرده و سپس این خط را در بالای صفحه قرار دهید.

define('CONCATENATE_SCRIPTS', false);

امیدواریم که با یکی از این راه حل ها مشکل شما حل شود. ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراه مجله اینترنتی ماهان سرور بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا