میزبانی وب

هاست پربازدید چه تاثیری در کارایی و بهینه سازی سایت ها دارد ؟

هاست پر بازدید چون مجهز به دیسک های ذخیره سازی NVMe که پرسرعت ترین نوع ذخیره ساز فعلی جهان است همیشه جز اولویت مالکین سایت ها ، طراحان سایت ، سئو کارها ، شرکت ها و و حتی کارشناسان ماهن سرور بوده است.

هاست پربازدید چه تاثیری در کارایی و بهینه سازی سایت ها دارد ؟ این شاید سوال خیلی از افرادی باشد که قصد خرید هاست برای سایتشان را دارند . چرا که هاست معمولی همواره به دلایل فنی نمی تواند پاسخگوی ترافیک ورودی زیاد به آن سایت باشد و به عبارتی دیگر علاوه بر مقوله بازدید، هاست پربازدید در واقع برای وب سایت هایی مناسب است که سرعت و آپتایم و امنیت در آن ها اهمیت بالایی دارید.

با این حال هاست پربازدید بر روی سرور ها با اتصال به شبکه پرسرعت و همینطور بر روی وب سرور سریع LiteSpeed و هارد پرسرعتهارد NVMe که سریع تر از هارد های SSD هستند ران شده است که سیستم کش حرفه ای و رم با باس بالا و انجام تنظیمات حرفه ای و سخت افزار بسیار قدرتمند در هاست پربازدید و البته سرورهایی که هاست پربازدید از آن منابع استفاده می کند، باعث افزایش چشمگیر سرعت و امنیت سایت میشود و نکته مهم این است که در سرورهایی که هاست پربازدید بر روی آن راه می شودند،  تعداد سایت کمی میزبانی می شود تا منابع بیشتری به هر سایتی اختصاص داده شود.

بنابراین هاست پر بازدید چون مجهز به دیسک های ذخیره سازی NVMe که پرسرعت ترین نوع ذخیره ساز فعلی جهان است همیشه جز اولویت مالکین سایت ها ، طراحان سایت ، سئو کارها ، شرکت ها و و حتی کارشناسان ماهن سرور بوده است.

ویژگی‌های هاست پربازدید چیست؟

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک هاست پربازدید دارد، همان سرعت بالای آن است که در بخش قبل هم به آن اشاره کردیم.

در مقایسه با هاست‌های معمولی، هاست‌های پربازدید قیمت بالاتری دارند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که در صورت شروع یک کسب‌وکار که تازه سایت آن طراحی‌شده است، از این نوع هاست استفاده نکنید. در اوایل بازدید سایت شما آن‌چنان بالا نیست که یک هاست معمولی نتواند از پس آن بر بیاید.

زمانی که یک هاست پربازدید در اختیار سایت شما قرار می‌گیرد، باعث می‌شود کیفیت آن به‌واسطه‌ی سرعت عملی که دارد، افزایش پیدا کند. این افزایش سرعت عمل هم باعث می‌شود تجربه‌ی کاربری برای کاربران بهتر شود. هم این‌که ازنظر گوگل شما توانایی پیشرفت را دارید و می‌توانید به رتبه‌های بالاتری در نتایج گوگل دست پیدا کنید.
کاربردهای هاست پربازدید چیست؟

 همان‌طور که قبلاً هم مطرح شد، استفاده از هاست پربازدید برای سایتی که تازه طراحی‌شده است، لازم نیست؛ اما این‌که چه مواردی می‌توانند از هاست‌های پربازدید استفاده کنند هم مهم است.

معمولاً سایت‌هایی که کار اصلی آن‌ها دانلود و آپلود است، می‌توانند از این دسته هاست‌ها استفاده کنند.

سایت‌های دیگری مانند سایت مجله‌ای نیاز دارند تا از هاست پربازدید استفاده کنند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا یک سایت به استفاده از هاست پربازدید نیاز پیدا کند این است که میزان ترافیک ورودی به سایت بالا برود؛ بنابراین در هر کسب‌وکاری که هستید، اگر هاست سایت شما دیگر پاسخگوی میزان تعداد بازدیدکنندگان را ندارد، بهتر است از یک هاست پربازدید استفاده کنید.

خرید هاست پربازدید و تماشای قیمت ها

هاست پربازدید ماهان سرور با سخت افزار های قدرتمند مناسب سایت های با ترافیک بالا

مزایای هاست پربازدید چیست؟

سرعت بالای سایت

شاید مهم‌ترین مورد از مزایای هاست پربازدید، همان سرعت بالای آن است. در واقع زمانی که از یک هاست پربازدید استفاده می‌شود. سرعت بارگذاری صفحات سایت آن‌چنان افزایش پیدا می‌کند که باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما باقی بمانند و از آن لذت ببرند. این یکی از مواردی است که در سئوی سایت هم بسیار اثرگذار است.

برعکس اگر سایت شما سرعت بارگذاری پایینی داشته باشد، لازم است تا کاربر صبوری بیشتری داشته باشد که در اکثر مواقع این‌چنین چیزی ممکن نیست و به همین دلیل به‌سرعت از سایت خارج‌شده و یک سایت با سرعت بیشتر را انتخاب می‌کنند.

با هاست پربازدید از اطلاعات خود محافظت کنید

 هر سایت در هنگام طراحی اطلاعات مهمی را در بطن خود دارد. علاوه‌برآن اگر شما فرم‌های تماس در آن قرار دهید، به اطلاعاتی مانند مشخصات کاربران و شماره تماس و سایر اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنید.

اگر سایت شما امنیت کافی را نداشته باشد، علاوه‌برآن‌که برای کاربران ناخوشایند است، بلکه ازنظر گوگل هم پسندیده نیست. اگر ربات‌های مخرب و بدافزارها به سایت شما ضربه‌ای وارد کنند، ممکن است رتبه‌ی سایت افت کند و بخش قابل‌توجهی از ترافیک‌های روزانه خود را از دست بدهید. با این حساب استفاده از هاستی که توسط یک شرکت هاستینگ معتبر در قالب هاست پربازده در اختیار شما قرار می‌گیرد، باعث می‌شود علاوه‌برآن‌که مانع از حذف اطلاعات مهم سایتتان شود، بلکه بتوانید نظر کاربران را به خود جلب کنید.

دسترسی به پهنای باند بیشتر

اگر برای سایت خود از یک هاست پربازدید استفاده کنید، باعث می‌شود شما به منابع بیشتری دسترسی پیدا کنید. برای مثال پهنای باند سایت به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و این در سرعت سایت که یکی از فاکتورهای مهم بود، اثر می‌گذارد. علاوه‌برآن ممکن است که این منابع بیشتر در جهت تأمین امنیت سایت شما باشد و یا آنکه سرعت بارگذاری سایت شما افزایش پیدا کند.

با افزایش پهنای باند، شما می‌توانید راحت‌تر سایت را مدیریت کنید و در هنگام استفاده از آن معطلی‌ها و مشکلات کمتری را خواهید داشت. به‌صورت یک قاعده‌ی کلی اگر سایت شما بازدید بیشتری داشته باشد، نیاز است تا پهنای باند خود را افزایش دهید.

دسترسی به پهنای باند بیشتر

با هاست پربازدید پردازنده‌ی مرکزی سرحال‌تر در اختبارتان است

به‌مرورزمآن‌که میزان ترافیک سایت افزایش پیدا می‌کند، پردازنده‌های مرکزی یا همان سی‌پی‌یو ها مجبورند سخت‌تر کار کنند و فشار بیشتری بر آن‌ها اعمال می‌شود. اگر بتوانید یک هاست پربازدید را برای سایت خود به کار ببرید، از میزان این فشار کاسته می‌گردد. زمانی که فشار به سی‌پی‌یو کاهش یابد، در هنگام مدیریت سایت به مشکلات کمتری برخورد می‌کنید.

توانایی بک‌آپ‌گیری به‌ صورت روزانه در هاست پربازدید بیشتر است

داشتن بک‌آپ از اطلاعات سایت باعث می‌شود که در صورت حذف بخشی از اطلاعات ساید، بتوانید با نسخه‌ی بک‌آپ آن این موارد ازدست‌رفته را بازگردانید. هاست‌های پربازدید معمولاً به‌صورت روزانه می‌توانند بک‌آپ‌گیری یا تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان را انجام دهند.

عواقب عدم استفاده از هاست پربازدید چیست؟

 از دسترس خارج شدن یک سایت بدترین اتفاقی است که ممکن است در یک سایت رخ بدهد. دلایل مختلفی می‌تواند منجر به این اتفاق شوند؛ اما زمانی که شما از یک هاست معمولی استفاده می‌کنید و بی‌توجه به آن‌که سایت شما در حال رونق گرفتن است و افراد بیشتری از آن بازدید می‌کنند، به این روال ادامه دهید، به‌زودی سایت از دسترس شما خارج می‌شود.

بنابراین سعی کنید پیش از آن‌ که چنین اتفاقی رخ دهد، از هاست پربازدیدی استفاده کنید و مانع از رخ دادن این حالت و عواقب بد آن در سئوی سایت خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا