میزبانی وب

هاست پر بازدید باید چه مزایایی داشته باشد ؟

زمانی که یک هاست پربازدید در اختیار سایت شما قرار می‌گیرد، باعث می‌شود کیفیت آن به‌واسطه‌ی سرعت عملی که دارد، افزایش پیدا کند. این افزایش سرعت عمل هم باعث می‌شود تجربه‌ی کاربری برای کاربران بهتر شود. هم این‌که ازنظر گوگل شما توانایی پیشرفت را دارید و می‌توانید به رتبه‌های بالاتری در نتایج گوگل دست پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک هاست پر بازدید دارد، همان سرعت بالای آن است که در مقایسه با هاست‌های معمولی، هاست‌ های پربازدید قیمت بالاتری دارند. بنابراین هاست پر بازدید در واقع برای وب سایت هایی مناسب است که سرعت و آپتایم و امنیت در آن ها اهمیت بالایی دارید .این سرور ها با اتصال به شبکه پرسرعت و همین طور وب سرور سریع LiteSpeed و هارد پرسرعتهارد NVMe که سریع تر از هارد های SSD هستند .

هاست پر بازدید که ماهن سرور نیز آن را به خیلی از مشترانش ارائه می دهد دارای سیستم کش حرفه ای و رم با باس بالا و تنظیمات حرفه ای نرم افزار  و سخت افزار بسیار قدرتمند آن باعث افزایش چشمگیر سرعت سایت میشود چرا که در سرورهای هاست پر بازدید که در حالت استاندارد آن تعداد سایت کمی میزبانی می شود. در ماهان سرور این تعداد کمتر از حالت استاندارد آن میزبانی می شود و همین امر باعث کیفیت فوق العاده عالی سرویس های میزبانی هاست پر سرعت آن است.

زمانی که یک هاست پربازدید در اختیار سایت شما قرار می‌گیرد، باعث می‌شود کیفیت آن به‌واسطه‌ی سرعت عملی که دارد، افزایش پیدا کند. این افزایش سرعت عمل هم باعث می‌شود تجربه‌ی کاربری برای کاربران بهتر شود. هم این‌که ازنظر گوگل شما توانایی پیشرفت را دارید و می‌توانید به رتبه‌های بالاتری در نتایج گوگل دست پیدا کنید.

به عبارتی دیگر پهنای باند و مصرف منابع نکته بسیار مهمی برای سایت های پربازدید می باشد چون در هاست معمولی اگر از حد تعیین شده عبور کنید با مشکلات جدی ای نظیر مسدودی رو به رو می شوید اما در هاست پر بازدید پهنای باند و منابعی که به شما داده می شود بسته به پلنی که تهیه میکنید بسیار بیشتر از هاست معمولی است.

هاست پر بازدید

در هاست های پربازدید یک سرور قدرتمند در میان تعداد کمی از سایت ها تقسیم میشود، تعداد کم هاست ها و کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار بالا موجب افزایش سرعت لود وب سایت میشود. این سرویس برای سایت های پر بازدید، وردپرسی، وب سایت های حساس افرادی که تجربه کانفینگ سرور ندارند و حتی برای سایت های رو به رشد مناسب می باشد. میزان مصرف منابع یک وب سایت ممکن است در حال تغییر باشد.

دلایل سرعت بالای هاست پر بازدید ماهان سرور

  • استفاده از هارد پرسرعت SSD
  • به کاربردن وب سرور پرسرعت و قدرتمند لایت اسپید
  • ارائه سرویس در دیتاسنترهای داخل کشور

خرید هاست پر بازدید وردپرس چه مزیتی دارد ؟

هنگامی که به پیش نیازهای سیستم مدیریت محتوای وردپرس توجه می کنید؛ می توانید به این موضوع پی ببرید که سایت شما به یک سرور پرقدرت نیاز دارد. سرور مناسب هاست پر بازدید وردپرس؛ باید تنظیمات خاصی داشته باشد؛ مثلا دارای وب سرور NGINX ، کش سرور مناسب و… باشد. نگهداری و مراقبت از چنین سرورهایی به تجربه و دانش بالایی نیاز دارد. اما بسیاری از شرکت ها نمی توانند از چنین سرورهایی به خوبی محافظت کنند.

سایتی با بازدید بالا به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز دارد؛ تا زمانی که کاربران به صورت ناگهانی افزایش پیدا می کند، برای سایت مشکلی به وجود نیاید. برای مثال فرض کنید که شما سایتی دارید که ترافیک متوسطی دارد و شما از استراتژیک خاصی برای سئو کردن سایت خود استفاده می کنید؛ این مورد موجب می شود تا ترافیک سایت شما بالا برود. اگر وب سایت شما توان پردازش این تعداد کاربر را نداشته باشد و با افزایش ترافیک سایت شما دچار افت سرعت شود، قطعا تمام تلاش شما برای افزایش ترافیک از بین می رود.

مزایای استفاده از هاست پر سرعت و پرترافیک:

  • استفاده از قدرتمند ترین و بهترین هاست اشتراکی
  • امکان نصب همه ی پرتال ها و نرم افزارهای تحت وب
  • بهره گیری از کنترل پنل قدرتمند
  • آپتایم با درصد بالا و پشتیبانی شبانه روزی
  • قیمت مناسب و متنوع
  • نصب انواع سیستم های مدیریت محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا