میزبانی وب

هاست دانلود host download چه تفاوتی با هاست معمولی دارد ؟

وقتی شما تعداد فایل‌های زیادی روی سایت خود داشته باشید و این فایل‌ها را درهاست خود ذخیره کرده باشید، به‌مرورزمان که کاربرها در سایت شما زیاد شدند، Cpu و Ram هاست شما به مقدار زیاد درگیر می‌شود، تصور کنید در یک لحظه 1000 نفر وارد وب‌سایت شما شدند و هریک از ایشان در حال انجام یک کار روی سایت شما هستند.

هاست دانلود host download برای تمامی وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و بیشتر مختص وب‌سایت‌هایی است که کاربران تمایل دارند به‌صورت همزمان فایل‌های ویدئویی و صوتی را با سرعت بسیار مناسبی دانلود کنند.

اگر شما بخواهید از هاست اصلی خودتان برای آپلود کردن محتوای صوتی و ویدئویی در تعداد بسیار بالا استفاده کنید قطعا در آینده دچار مشکلاتی نظیر کاهش پهنای باند، سرعت کم وغیره خواهید شد. به همین دلیل استفاده از هاست دانلود host download برای اینگونه از سایت‌ها بسیار ضروری است.

به عبارتی دیگر هاست دانلود در واقع یک فضای مناسب برای آپلود یا بارگذاری محتوای صوتی و تصویری در اختیار شما قرار می‌دهد که شما پس از قرار دادن فایل‌های خود تنها با در اختیار داشتن لینک دانلود و قرار دادن آن در وب‌سایت خودتان می‌توانید نیاز مخاطبان خودتان را برآورده کنید. هاست دانلود دارای فضای مشخص با پهنای باند مناسب است‌، به‌همین دلیل چون از امکانات ساده‌تری برخوردار است، قیمت به مراتب بالاتری در مقایسه با سایر هاست‌ها دارند.

هاست دانلود host download برای چه سایت هایی مناسب است ؟

وقتی شما تعداد فایل‌های زیادی روی سایت خود داشته باشید و این فایل‌ها را درهاست خود ذخیره کرده باشید، به‌مرورزمان که کاربرها در سایت شما زیاد شدند، Cpu و Ram هاست شما به مقدار زیاد درگیر می‌شود، تصور کنید در یک لحظه 1000 نفر وارد وب‌سایت شما شدند و هریک از ایشان در حال انجام یک کار روی سایت شما هستند.

یکی ویدئو می‌بیند و دیگری پادکست موردعلاقه‌اش را گوش می‌کند، یکی دیگر در حال سرچ کردن به دنبال مقاله مورد نظرش است، حساب کنید چه مقدار از فضای سایت شما درگیر شده و چقدر سایت شما کند و آهسته می‌شود.

حالا اگر قرار باشد برای جبران این کندی در سرعت همیشه‌هاست اصلی و اختصاصی خودتان را ارتقا دهید، باید چه میزان هزینه کنید؟ من به شما میگویم، خیلی زیاد. راه‌حل شما خرید هاست دانلودی و اتصال آن به هاست و وب‌سایت خودتان است، این هاست‌های دانلودی به دلیل اشتراکی بودن بسیار ارزان‌تر از دیگر هاست‌های اختصاصی است و شما می‌توانید با خرید یک‌هاست دانلودی متناسب، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و از کند شدن سایت خود تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید.

برای خرید هاست دانلود

حتما به سایت ماهان سرور یه سر بزنید 

هاست دانلود ماهان سرور با امنیت بالا و قیمت منصفانه

آیا کار با هاست دانلود host download سخت است ؟

شاید یادتان باشد قبل از این که سیستم مدیرت هاست دایرکت ادمین آپدیت شود و ورژن جدیدتری ارائه کند، کار با آن به حدی برای افراد عادی و غیر متخصص سخت بود که همه جا از سیستم مدیرت هاست لینوکس صحبت می‌کردند، چون کار با آن بسیار آسان بود و هر شخص با هر سطح دانش می‌توانست از آن استفاده کند. سعی کنید هاست دانلودی مناسب خود را از پشتیبان هاستینگ خود بخواهید.

هاست دانلود host download یاید از FTP پشتیبانی کند یا خیر ؟

FTP یک اکانت در هاست دانلودی شما می‌سازد که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت غیرمستقیم از نرم‌افزارهای مختلف مثل Filezilla برای اپلود استفاده کنید یا به صورت مستقیم از طریق پنل مدیریت وردپرس خود با استفاده از پلاگین Upload To FTP فایل آپلود کنید. اکثر هاست‌ها این قابلیت را دارند اما کار از محکم کاری عیب نمی‌کنه! حتما از هاستینگ خود بپرسید و مراقب باشید این قابلیت از طرف هاستینگ محدود نشده باشد تا به مشکل برنخورید.

هاست دانلود host download و هاست وب در کنار هم

  1. و در آخر این که آیا می‌شود از هاست دانلود هم‌زمان در کنار هاست وب استفاده کرد؟ و جواب این است، بله. خوش‌بختانه امکان اسفتاده از میزبان دانلود و میزبان وب به صورت هم‌زمان وجود دارد و شما می‌توانید در هاست وب خود اطلاعات اصلی و دیتابیس خود را بسازید و در هاست دانلود فایل‌های دانلودی خود را بارگزاری کنید و از هردو استفاده کنید. برای این کار در وردپرس کافی است از افزونه Upload To FTP استفاده کنید که جلوتر نحوه اتصال آن را به هاست برای شما هم میهن عزیز گفته‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا