میزبانی وب

هاست دانلود باید چه مشخصات فنی داشته باشد ؟

هاست Download یک ‌هاست بدون دیتابیس است. امکان نصب وردپرس یا سایر CMSهای موجود بر روی این نوع‌ هاست وجود ندارد. این هاست را به راحتی می‌توانید به هاست اصلی متصل کرده و محتوای حجیم خود را بدون دردسر به نمایش بگذارید. بعد از اتصال به وردپرس، تصاویر و فایل‌ها از هاست Download می‌شوند و دیگر مشکل پهنای باند و ارتقای هاست اصلی خود را نخواهید داشت.

هاست دانلود، یکی از بهترین سرویس‌های میزبانی وب می‌باشد که برای آن دسته از وب‌مسترها و مدیران وب‌سایت که از فایل‌های با حجم بالا استفاده می‌کنند، مناسب است مثل ویدئو، پادکست و تصاویر سنگین. از دیگر کاربردهای این سرویس می‌توان به نگهداری اطلاعات پشتیبان یا همان بکاپ Backup اشاره کرد.

سرویس هاست دانلود همانند یک میزبان برای وب‌سایت شماست که مشابه هاست اصلی سایت عمل خواهد کرد اما جدا از آن و بستری را برای آپلود و دانلود نامحدود محتواهای مورد نظر کاربران فراهم می‌آورد؛ بدون آن که محدودیتی در سرعت بالا آمدن سایت شما به وجود بیاید.

هاست Download یک ‌هاست بدون دیتابیس است. امکان نصب وردپرس یا سایر CMSهای موجود بر روی این نوع‌ هاست وجود ندارد. این هاست را به راحتی می‌توانید به هاست اصلی متصل کرده و محتوای حجیم خود را بدون دردسر به نمایش بگذارید. بعد از اتصال به وردپرس، تصاویر و فایل‌ها از هاست Download می‌شوند و دیگر مشکل پهنای باند و ارتقای هاست اصلی خود را نخواهید داشت.

کاربردهای هاست دانلود

یکی از مهمترین کاربردهای هاست دانلود ، استفاده از آن برای سایت های دانلودی است که بهتر است برای میزبانی این نوع سایت ها، از دو نوع هاست استفاده کنیم، یا برای مثال اگر سایت فروشگاهی داشته باشیم، باز هم می توانیم از یک هاست پرقدرت تر کمک بگیریم…

در خصوص هاست دانلود ، در این جا شاید این سوال برایمان پیش آید که چرا دو نوع هاست جداگانه ؟ 

در پاسخ به این پرسش باید گفت که عملاً بهتر است یک پکیج هاست داشته باشیم که سایت خود را در آن اجرا کنیم و یک هاست ( هاست دانلود ) دیگر هم برای بارگذاری فایل های دانلودی. به این شکل، با ارائه لینک مستقیم به کاربران، آنها می توانند فایل ها را به راحتی دانلود کنند.

البته علاوه بر محدودیت ایجاد دیتابیس ما برای ساخت ایمیل اکانت نیز با محدودیت مواجه خواهیم شد و یا حتی نمی توانیم از این نوع سرویس بک آپی دریافت کنیم، اما باز هم برای سایت های دانلودی بهترین گزینه است؛ چراکه وب مستر می تواند به راحتی فایل های خود را روی این هاست آپلود کرده و تنها به کمک یک لینک دانلود، فایل های مورد نظر را در اختیار مخاطبان سایت اصلی خود قرار دهید.

البته از این نوع هاست فقط برای دانلود و آپلود سایت های دانلودی استفاده نمی شود، بلکه سایت های بزرگ بیشتر  برای ذخیره سازی بک آپ ها از هاست دانلود استفاده می کنند و فایل های بک آپ خود را مستقیماً در فضای هاست دوم خود قرار می دهند.

و یا یک سری سرویس های اشتراک ویدئو هم هستند که دقیقا به همین صورت از این هاست ها استفاده می کنند، یعنی ویدئوهایی که توسط کاربران و یا خودشان آپلود می شوند، در هاست دانلود ذخیره شده و سپس به نمایش گذاشته می شوند.

مزایای استفاده از هاست دانلود

هاست دانلود باعث می‌شود پهنای باند یک سایت کمتر مصرف می‌شود، در نتیجه سرعت لود وب‌سایت افزایش پیدا می‌کند.

با خرید این سرویس فضای بیشتری در هاست اصلی خواهیم داشت که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

به داشتن فنی یا تخصصی نیاز ندارد و به آسانی به هاست اصلی متصل می‌شود.

وجود هاست دانلود دغدغه مدیران وب‌سایت را برای فضای ذخیره‌سازی رفع می‌کند و بهتر می‌توانند فضای سایت را مدیریت کنند.

با استفاده از هاست Dowanload کاربران می‌توانند به سادگی و با سرعت بالاتری نسبت به دانلود فایل‌های موردنظرشان اقدام کنند.

از این سرویس می‌توان برای نگهداری نسخه‌های بکاپ به صورت دوره‌ای (روزانه – هفتگی – ماهانه) استفاده کرد تا در زمان‌های ضروری که سایت با مشکل مواجه می‌شود، بتوان به راحتی اقدام به بازیابی اطلاعات نمود و از ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری کرد.

مشاهده قیمت های هاست دانلود

در ماهان سرور

هاست دانلود ماهان سرور با امنیت بالا و قیمت منصفانه

افزایش سرعت سایت

یکی از بهترین مزایای هاست دانلود این است که ما کوچکترین کاهش سرعتی در سایتمان تجربه نخواهیم کرد، چراکه ما فایل های سنگین خود را در هاست دانلود قرار داده ایم. توجه داشته باشید که سایت های زیادی مثل سایت های فروشگاهی هم از هاست دانلود استفاده می کنند و تصاویر محصولات و ویدئو های خود را در هاست دانلود قرار می دهند.

امنیت در نگهداری فایل ها

شما با استفاده از هاست دانلود قادر خواهیم بود فایل هایی که در سایت داریم را با امنیت بیشتری نگهداری کنیم و به همین دلیل است که برخی از سایت ها بک آپ های خود را در این نوع از هاست نگهداری می کنند.

ترافیک نامحدود

سومین موردی که می توان به عنوان مزیت هاست دانلود توضیح داد، ترافیک نامحدود آنها است که می توانیم فایل های خود را برای دانلود به صورت نامحدود در اختیار کاربران قرار دهیم و از نظر ترافیک سایت هیچ محدودیتی نداشته باشیم.

در ماهان سرور ، هاست دانلود با کنترل پنل حرفه‌ای و محبوب سی پنل در بهترین و معتبرترین دیتاسنترهای شناخته شده ایران و اروپا به کاربران ارائه می‌شوند و از نظر به روز رسانی و پایداری شبکه در سطح کیفی درجه یک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا