آموزش سئوطراحی سایت

ترفندهای افزایش بازدید سایت با 6 روش کارآمد ؟

شما می‌توانند از طریق محتوای پادکست خود برای مشتریان‌تان ایجاد ارزش افزوده کنید. ضمن اینکه می‌توانید با ارائه محتوای تعاملی و جذاب کاری کنید که تجربه لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند.

بارها در ماهان سرور در خصوص ترفندهای افزایش بازدید سایت مقالات متعددی منتشر کرده ایم که در ادامه این نوشته ها امروز نیز به راهکارهای تخصصی دیگری نیز اشاره خواهیم کرد که امیدوارم با به کارگیری این روش ها بتوانید برای سایت خود بازدید زیادی به ارمغان آورید. با ما همراه شوید.

ترفندهای افزایش بازدید سایت ؟

1- اولین ترفندهای افزایش بازدید سایت تولید محتوای روزانه برای سایت هست

از آنجایی که یکی از عوامل مهم گوگل برای رتبه‌بندی میزان تازه‌بودن محتواست، بنابراین به‌روزرسانی دائمی محتوای سایت به صورت روزانه می‌تواند خیلی مفید باشد. این کار نه‌تنها برای سئو خیلی خوب است، بلکه دلیلی برای بازگشت و بازدید دوباره کاربران از سایت خواهد بود. اگر آنها بدانند که هر روز چیز جدیدی بری کشف کردن در سایت شما وجود دارد، بیشتر ترغیب می‌شوند که هر روز به سایت‌تان سر بزنند.

2- دومین ترفندهای افزایش بازدید سایت، انتشار محتوا ویدیویی است

محتوای ویدیویی را باید بهترین نوع محتوا برای تعامل با مخاطبان بدانیم. از این رو تلاش کنید برخی از محتواهای خود را به صورت ویدیویی بسازید و برای بالابردن بازدید سایت آنها را در پلتفرم‌های رایگانی چون آپارات، یوتیوب، تماشا و… منتشر کنید. اگر بتوانید حداقل هفته‌ای یک ویدیو منتشر کنید، ترافیک سایت‌تان افزایش خوبی خواهد داشت.

3 – سومین ترفندهای افزایش بازدید سایت ، تولید و انتشار پادکست است

این روزها بازار پادکست در ایران نیز خیلی بهتر از گذشته شده است و شاهد پادکست‌های حرفه‌ای و جذابی هستم. پادکست‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی داشته باشند و در نتیجه این مخاطبان برای حمایت از شما و شنیدن پادکست‌های‌تان به صورت ناخودآگاه بازدید سایت شما را بالا می‌برند.

اهمیت پادکست:

  •  افزایش آگاهی از برند: ممکن است کاربران ابتدا شما را از طریق پادکست‌های‌تان بشناسند و سپس به سایت شما مراجعه کنند.
  •  ایجاد رابطه با مشتریان: شما می‌توانند از طریق محتوای پادکست خود برای مشتریان‌تان ایجاد ارزش افزوده کنید. ضمن اینکه می‌توانید با ارائه محتوای تعاملی و جذاب کاری کنید که تجربه لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند.
  • بهبود سئو: این روزها پادکست در بهبود سئو اهمیت زیادی دارد و چون کدهای صوتی شما در سایت جاسازی می‌شود فرصت خوبی برای بهبود وضعیت سئو خواهید داشت.

4 – چهارمین ترفندهای افزایش بازدید سایت ، بهینه‌سازی محتوای سایت براساس کلمات کلیدی طولانی است

با اینکه ممکن است هنگام تحقیق کلمات کلیدی به کلمات کوتاه برسیم و بخواهیم روی آنها کار کنیم، اما نباید از کلمات کلیدی بلند (Long Tail Keywords) نیز غافل شویم. این کلمات خاص می‌توانند ورودی خوبی برای ما داشته باشند و در بالا بردن بازدید سایت کمک کنند.

از آنجایی که این کلمات خاص هستند شانس بیشتری برای رتبه‌گرفتن دارند؛ چرا که هنوز رقبای زیادی سمت آنها نرفته‌اند. نه‌تنها رتبه گرفتن در کلمات کلیدی بلند و مرتبط ساده‌تر است، بلکه امکان حدس‌زدن قصد جستجوکننده نیز راحت‌تر خواهد بود.

زمانی که تجربه کاربری سایت خود را متناسب با قصد جستجوکننده ایجاد می‌کنید، پس محتوای شما هم بیشتر متناسب با چیزی است که او دنبالش می‌گردد. این روش در افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک از سوی گروهی از کاربران هدف خیلی خوب جواب می‌دهد.

5-پنجمین ترفندهای افزایش بازدید سایت ، تحلیل رقبا است

تحلیل رقبا یکی از مهمترین روش‌هایی است که برای افزایش بازدید سایت خود باید انجام دهید. باید تلاش کنید بفهمید منابع اصلی ترافیک دریافتی رقبا از کجاست و مخاطبان آن بیشتر در کدام کانال‌های بازاریابی قرار دارند.

یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که سایت رقبا را در ابزار الکسا وارد کنید و به بخش Upstream Sites بروید تا ببینید کدام سایت‌ها قبل از صفحه فرودِ سایت رقبا بازدید شده‌اند.

اگر دیدید گوگل در صدر این فهرست بود متوجه می‌شوید که از تبلیغات گوگل ادز و سئو استفاده کرده‌اند. اگر فیسبوک یا پلتفرم‌های دیگر منبع ترافیک ورودی رقبا بودند، باید سراغ تبلیغات در این بسترها بروید. یا اگر دیدید بیشترین ترافیک ورودی از سمت یکی از بلاگ‌های فعال در این حوزه بوده‌ است، شما نیز باید استراتژی خود را روی همکاری با چنین بلاگ‌هایی معطوف کنید.

6-ششمین ترفندهای افزایش بازدید سایت ، بازنویسیی محتوای قدیمی سایت است

تازه‌سازی محتوا یکی از روش‌های هک سئو است که خیلی‌ها برای بالا بردن بازدید سایت از آن استفاده می‌کنند. اصولا در این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات سایت خود حذف کنید و به جای آن بخش‌های جدید با محتوای مرتبط داشته باشید.

ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای صفحه محصولات این است که از کاربران بخواهید نظرات یا نقد و بررسی‌های خود از محصولات را در بخش نظرات بنویسند. در این حالت گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می‌دهد. ضمن اینکه می‌توانید با انتشار دائمی و مستمر بازخورد کاربران و خریداران، محتوای صفحات خود را تازه نگه‌دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا