آموزش سئوطراحی سایت

راهکار افزایش بازدید سایت با 7 روش کاربردی ؟

اگر فروشگاه اینترنتی داشته باشید نیز می‌توانید با استفاده از بازاریابی محتوایی محصول خود را تبلیغ کرده و در نهایت با استفاده از لینک موردنظر مخاطبان را به سمت صفحه محصول و خرید آن سوق دهید.

در نوشته های پیشین ماهان سرور بارها در خصوص راهکار افزایش بازدید سایت با هم صحیت کرده ایم اما به لحاظ اهمیت موضوع بازدید کاربران از سایت شما تا جایی که بتوانیم این مبحث را کامل کنیم ، برای شما همراهان همیشگی ماهان سرور نوشته های کارآمدی را منتشر خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

7 راهکار افزایش بازدید سایت ؟

1- اولین راهکار افزایش بازدید سایت انتشار محتوای بلند است ؟

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش بازدید سایت در گوگل می‌‌شود، تولید و انتشار محتوای طولانی و جامع است که مخاطبان درگیر آن می‌شوند و زمان زیادی را روی سایت شما صرف می‌کنند. درست است که شاید برخی مخاطبان حوصله خواندن مطالب طولانی را نداشته باشند، اما اگر مطلب و محتوای شما مفید و گره‌گشا باشد، قطعا تا انتها با آن همراه خواهند شد.

راهکارهای عملی افزایش سرعت سایت جوملا ؟

2- دومین راهکار افزایش بازدید سایت انتشار محتوای خوشه ایی است ؟

محتوای خوشه‌ای یا کلاستر نقش زیادی در افزایش بازدید سایت دارد. در این نوع محتوا شما یک کلمه کلیدی اصلی انتخاب کرده و محتوایی را پیرامون آن منتشر می‌کنید. سپس محتوای اصلی را به عنوان ستون درنظر گرفته و مرتبط با آن چند محتوای دیگر تولید می‌کنید.

در این روش نه‌تنها تعداد مطالب منتشر شده شما افزایش پیدا می‌کند، بلکه اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و از سوی دیگر به خوبی می‌توانید بین مطالب لینک‌سازی حرفه‌ای انجام دهید.

افزایش سرعت سایت جوملا با ۷ راهکار کاربردی ؟

3- دومین راهکار افزایش بازدید سایت شرکت در گروه‌ها و انجمن‌ها است ؟

حضور در گروه‌های و انجمن‌های تخصصی آنلاین نیز روشی دیگر برای افزایش بازدید سایت است. در این روش شما ضمن شرکت کردن در بحث‌های شکل‌گرفته، هر جایی که لازم باشد می‌توانید لینک محتوای سایت خود را ارسال کنید تا دیگران بتوانند از آنها استفاده کنند.

4- چهارمین راهکار افزایش بازدید سایت  اشتراک‌گذاری نوشته ها در شبکه‌های اجتماعی است ؟

اضافه کردن دکمه به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی در کنار پست‌های بلاگ، صفحه محصولات، تصاویر و دیگر محتوای سایت به کاربران کمک می‌کند تا خیلی ساده بتوانند محتوای شما را همراه با لینک آن به اشتراک بگذارند. همین کار در بالا بردن بازدید سایت شما نقش مهمی دارد؛ چراکه دیگران نیز روی آن لینک کلیک کرده و وارد سایت‌تان می‌شوند.گ

افزایش سرعت سایت وردپرسی با ۵ راهکار ساده ؟

5- پنجمین راهکار افزایش بازدید سایت ارسال ایمیل مارکتینگ یا ایمیل تبلیغاتی است ؟

با استفاده از ایمیل مارکتینگ و قراردادن لینک در پیام‌های ارسالی می‌توانید ترافیک بیشتری را برای سایت و فروشگاه‌ اینترنتی خود دریافت کنید. در حالی که برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام در قراردادن لینک خیلی حساس هستند، اما ایمیل مارکتینگ بهترین کانال برای این کار است.

افزایش سرعت سایت با ۱۰ روش کاربردی و آسان ؟

6- ششمین راهکار افزایش بازدید سایت استفاده از شبکه های اجتماعی  است ؟

یکی از مهمترین کارهایی که برای افزایش بازدید سایت می‌توانید انجام دهید استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن قوانین هر پلتفرم لینک سایت یا پست‌های خود را قرار دهید و از این طریق بازدید ارگانیک و رایگان بیشتری جذب کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی داشته باشید نیز می‌توانید با استفاده از بازاریابی محتوایی محصول خود را تبلیغ کرده و در نهایت با استفاده از لینک موردنظر مخاطبان را به سمت صفحه محصول و خرید آن سوق دهید.

۵ روش موثر برای افزایش سرعت سرور مجازی

7- هفتمین راهکار افزایش بازدید سایت انتشار محتوا در بسترهای ویدیویی است ؟

محتوای ویدیویی را باید بهترین نوع محتوا برای تعامل با مخاطبان بدانیم. از این رو تلاش کنید برخی از محتواهای خود را به صورت ویدیویی بسازید و برای بالابردن بازدید سایت آنها را در پلتفرم‌های رایگانی چون آپارات، یوتیوب، تماشا و… منتشر کنید. اگر بتوانید حداقل هفته‌ای یک ویدیو منتشر کنید، ترافیک سایت‌تان افزایش خوبی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا